eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce"Wycinka drzew i krzewów w Parku Miejskim Aleksandria" w ramach zadania "Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego Aleksandria"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411423-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Gmina Miasto Siedlce:

"Wycinka drzew i krzewów w Parku Miejskim Aleksandria" w ramach zadania "Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego Aleksandria"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774834-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Siedlce, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 25 794 37 86
faks: 25 794 37 18
e-mail: rzp@um.siedlce.pl
www: www.bip.siedlce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wycinka drzew i krzewów w Parku Miejskim Aleksandria" w ramach zadania "Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego Aleksandria"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): F.271.33.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres usługi obejmuje:
1) wycinkę drzew i krzewów,
2) wywiezienie drewna poza teren parku na koszt Wykonawcy. Drewno będzie stanowić własność Wykonawcy po dokonaniu płatności na konto wskazane w fakturze wystawionej przez Zamawiającego lub wywiezienie drewna poza teren parku na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta ,
3) zabezpieczenie istniejącej alejki przed obciążeniem ciężkich pojazdów nasypem z kruszywa 0-31,5 mm na powierzchni 48 m2 i grubości 20 cm. Wjazd i miejsce podlegające zabezpieczeniu wskazane są w załączniku nr 2 do umowy. Po wykonanych pracach kruszywo należy złożyć na terenie parku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Kruszywo pozostaje własnością Zamawiającego,
4) frezowanie pni na głębokość 30 cm poniżej powierzchni gruntu,
5) zrębkowanie drobnicy gałęziowej. Zrębki należy złożyć na terenie parku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zrębki stanowią własność Zamawiającego.
6) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prac przed dostępem osób postronnych,
7) wyrównanie terenu i usunięcie pozostałości (trocin, zrębków, gałęzi, drewna grubego), przeniesienie kruszywa w ciągu 24 godzin od zakończenia prac.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie.
2. Wykaz drzew i krzewów do usunięcia, w tym przewidywana ilość i wartość drewna pozyskanego w trakcie prac, określa załącznik Nr 1 do umowy - Opinia brakarska z dnia 04.11.2020 r.
3. Plan lokalizacji drzew i krzewów w parku podlegających wycince jest w załączeniu Nr 2 do umowy.
4. Harmonogram rzeczowo-finansowy jest załącznikiem Nr 3 do umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) złożenia pisemnego wniosku o przekazanie terenu robót, nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy,
b) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy technicznej,
c) protokolarnego przyjęcia terenu prac, na którym należy wykonać wycinkę drzew i krzewów oraz jego oznakowania i zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich,
d) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów, pochodzących z terenu na którym prowadzone będą prace, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
e) uprzątnięcia przekazanego terenu przed wyznaczona datą odbioru prac.

6. Wykonawca zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z wjazdu do parku wskazanego
w załączniku Nr 2 (od ul. St. Konarskiego).
7. Wykonawca zobowiązany jest do poruszania się pojazdami technicznymi wyłącznie po alejkach wskazanych w „Planie rozmieszczenia dróg technologicznych”. Plan zostanie sporządzony przez Wykonawcę w trakcie przekazania terenu prac. Ruch pojazdów w parku będzie mógł się odbywać wyłącznie po zatwierdzeniu planu przez Zamawiającego.
8. Przed przystąpieniem do wycinki drzewa lub krzewu Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy nie występuje na nich ptasie gniazdo. W przypadku obecności gniazda Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego, odstępując od wycinki tego drzewa lub krzewu.
9. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób, by inny drzewostan rosnący w sąsiedztwie prowadzonej wycinki nie uległ uszkodzeniu.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe utrzymanie przekazanego terenu, porządek, higienę, czystość, bezpieczeństwo, nadzór nad sprzętem, narzędziami i pracami będącymi przedmiotem umowy, otoczeniem oraz drogami, po których będzie odbywał się ruch pojazdów, zgodnie z przepisami prawa, w tym BHP i p. poż., w szczególności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób i uszkodzenia mienia osób trzecich, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją prac na tych terenach.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód.
12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wycinką drzew i krzewów. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), z wyłączeniem osób nadzorujących te prace.
13. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania i dokonania oceny oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie ww. wymogów,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności:
 oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, datą zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
15. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 12 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 12.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła
lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania
lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 77.21.14.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110336.17 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "DREWEX"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sosnowa 16
Kod pocztowy: 08-103
Miejscowość: Stare Iganie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 54170

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64000
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.