eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dom Pomocy Społecznej w Krakowie,ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w 2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411264-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Dom Pomocy Społecznej:

Dom Pomocy Społecznej w Krakowie,ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767435-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 29299400000000, ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 4306317
faks: 12 4306212
e-mail: dyrekcja@dpskrakowska.krakow.pl
www: www.dpskrakowska.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Krakowie,ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS-OP.271.47.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2021r. w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. 1.1.Asortyment objęty usługą ( zwany dalej asortymentem)a)bielizna pościelowa: prześcieradła, poszwy, poszewki, poszewki na jaśki,podkłady bawełniane
b)inny asortyment: koce, kołdry, poduszki, prześcieradła podgumowane, ręczniki duże, ręczniki małe;
c)odzież pracownicza: fartuchy, zapaski, spodnie, bluzy, fartuch barierowy.
1.2.Zakres usługi:
a)odbiór od Zamawiającego brudnego asortymentu i jego przewóz transportem Wykonawcy, do pralni;
b)pranie na mokro lub chemicznie, dezynfekcja, zmiękczanie, krochmalenie, suszenie, prasowanie, maglowanie;
c)pranie z dostosowaniem się do wskazań, w tym zakresie, producenta asortymentu( szczególnie w odniesieniu do odzieży pracowniczej);
d)składanie, sortowanie i pakowanie asortymentu;
e)dostawa do Zamawiającego transportem Wykonawcy, czystego i wyprasowanego asortymentu;
f)odbiór i dostawa obejmuje także załadunek i rozładunek asortymentu;
g)odbiór i dostawa asortymentu:
- do wskazanych pomieszczeń w piwnicy budynku przy ul. Krakowskiej 53 w Krakowie.W budynku funkcjonuje dźwig osobowy, obsługujący wszystkie kondygnacje budynku;
- do wskazanych miejsc/pomieszczeń na terenie Zamawiającego, w przypadku wprowadzonego wzmożonego reżimu sanitarnego w powodu wirusa SARS-Cov-2 lub innych chorób zakaźnych;
h)Szacunkowa ilość asortymentu została podana w zał. nr 7. Asortyment objęty usługą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: usługa pralnicza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 114312.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PRAXIMA KRAKPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: w.binkowski@impel.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 2
Kod pocztowy: 32-540
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 140604.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140604.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 172051.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.