eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńSukcesywna dostawa oryginalnych tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, produkowanych przez producentów w/w urządzeń biurowych.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411162-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Sąd Rejonowy w Toruniu:

Sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, produkowanych przez producentów w/w urządzeń biurowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny 32164900000000, ul. Fosa Staromiejska 12/14, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 566105711
faks: 566105779
e-mail: zamowienia@torun.sr.gov.pl
www: www.torun.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka sądownictwa powszechnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, produkowanych przez producentów w/w urządzeń biurowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): G-351-22/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, produkowanych przez producentów w/w urządzeń biurowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa tonerów do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200576.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mak sp. z o.o.
Email wykonawcy: k.wilczynska@mak.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kozacka 3
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 195201.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 195201.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 220102.35
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 93255.02 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mak sp. z o.o.
Email wykonawcy: k.wilczynska@mak.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kozacka 3
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 87429.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84106.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84106.17
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69-73 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zakup tonerów jest to dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę na podstawie przepisów art. 69-73. Zgodnie z przytoczonym przepisem, aby Zamawiający mógł go zastosować w procedurze muszą wystąpić łącznie 3 przesłanki:
1) Przedmiotem zamówienia mogą być jedynie dostawy i usługi,
2) Są to dostawy lub usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych,
3) Szacunkowa wartość zamówienia musi być niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Pojęcie powszechności dostaw oraz ustalonych standardów jakościowych nie występuje w słowniku ustawy Pzp i w związku z tym Urząd Zamówień Publicznych wydał opinię
i wytyczne odnośnie przytoczonych pojęć. Oznaczenie ”powszechny” wg UZP oznacza częsty, znajdujący się z wielkiej ilości, zaś „dostępny” to nietrudny do zdobycia. Wg tejże opinii dostawy powszechnie dostępne to dostawy, które są przez rynek często oferowane i są nietrudne do zdobycia, tak na lokalnym, jak i krajowym rynku. Zakup tonerów do drukarek jest taką dostawą, gdyż rynek oferuje bardzo dużą dostępność tonerów w punktach, które oferują sprzęt komputerowy, jak i w hurtowniach biurowych. Jest to zakup typowych tonerów (wskazanie symboli tonerów, które są dedykowane do urządzeń, dla wszystkich Wykonawców oferujących dany towar są jasne i czytelne). Są one porównywalne i jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena, która jest w trybie zapytania o cenę jedynym kryterium oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.