To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki na żywienie dzieci: część 1- pieczywo i wyroby cukiernicze; część 2 - ryby; część 3 - warzywa i owoce świeże; część 4- mięso i wędliny; część 5 - produkty ogólnospożywcze; część 6 - wyroby garmażeryjne; część 7 - produkty mleczarskie; część 8 - mrożonki; część 9 - jaja;
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615276-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-22 7852210
e-mail: kierownikgospodarczy@spzakroczym.pl
www: https://spzakroczym.pl/bip
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki na żywienie dzieci: część 1- pieczywo i wyroby cukiernicze; część 2 - ryby; część 3 - warzywa i owoce świeże; część 4- mięso i wędliny; część 5 - produkty ogólnospożywcze; część 6 - wyroby garmażeryjne; część 7 - produkty mleczarskie; część 8 - mrożonki; część 9 - jaja;
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SP.ŻYW.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej zgodnie z wykazem zamieszczonym w formularzach cenowych - załącznikach 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości poszczególnych produktów zawierają załączniki od 2a – 2i do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z cechami podanymi w SIWZ, których termin ważności upływa: 1) pieczywo i wyroby cukiernicze oraz wyroby garmażeryjne wyprodukowane będą w dobie dostawy; 2) ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; 3) jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; 4) warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; 5) mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy; 6) produkty ogólnospożywcze i mleczarskie dostarczane będą z terminem ważności upływającym nie wcześniej niż 7 dni po dacie dostawy. 4. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mailem). 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do
siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 6. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie
zgłoszona telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mailem). Wykonawca zobowiązuję się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 8. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu
określonych produktów (art. spoż. warzywa, owoce, jajka, mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na
każde żądanie zamawiającego. 9. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 10. Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nierozmrożonej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część 1 pieczywo i wyroby cukiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22493.01 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Piekarnia BEKER Krzysztof Czachorowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 25
Kod pocztowy: 05-190
Miejscowość: Nasielsk
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26914.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29631.30
Waluta: pln
NAZWA: CZĘŚĆ 2: RYBY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22493.01 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WIDAN Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasińskiego 56b
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20164.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21831.75
Waluta: pln
NAZWA: Część 3 – warzywa i owoce świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 69705.22 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAR-FRUIT Marcin Staniszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiosenna 21
Kod pocztowy: 09-410
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54484.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67087.00
Waluta: pln
NAZWA: CZĘŚĆ 4 MIĘSO I WĘDLINY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 101756.94 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AMD S.C. Jakub Dobrzyński Andrzej Dobczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 90
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 79566.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 79566.90
Waluta: pln
NAZWA: Część 5 produkty ogólnospożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40256.79 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37685.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41999.50
Waluta: pln
NAZWA: Część 6 wyroby garmażeryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26977.82 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt-Detal Art. Spoż-Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29175.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29175.00
Waluta: pln
NAZWA: część 7 produkty mleczarskie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu na część 7 zamówienia w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 03.12.2020r. do godz. 11:30 wpłynęła tylko jedna oferta, która w dniu 14.12.2020r. została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1, pkt 2 i pkt 8 pzp, w związku z art. 9 ust. 1 pzp i art. 78 § 1 kodeksu cywilnego - Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z ustawą, jej treść nie odpowiada treści SIWZ, a także jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca nie złożył podpisu na formularzu oferty. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie części 7 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
NAZWA: Część 8 mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21568.33 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Widan Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasińskiego 56b
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20676.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22564.42
Waluta: pln
NAZWA: Część 9 jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7638.89 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt-Detal Art. Spoż-Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9150.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
- Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Smoły
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zakroczym
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkty spożywcze z przeznaczeniem na zaopatrzenie bufetu szpitalnego (lody, warzywa, podroby, suche, i inne)
- Dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi - 6 części.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Zespole Placówek Oświatowych w Słupi
- "Dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej NR 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych".
- Dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkolno-Wychowawczego w Huszlewie, w tym do Szkoły Podstawowej w Huszlewie i do Samorządowego Przedszkola w Huszlewie na rok szkolny 2025/2026''
- Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Pińczowie
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.