Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
Zakup wraz z sukcesywną dostawą testów antygenowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zakup zrealizowany na podstawie protokołu konieczności nr 4/PK/2021 w związku z art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 89 537 38 11
faks: 89 537 38 10
e-mail: zamowienia@wspr.olsztyn.pl
www: bipwspr.warmia.mazury.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z sukcesywną dostawą testów antygenowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 4/PK/2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą testów antygenowych pacjentom z podejrzeniem COVID-19 wykonywanych przez ZRM, na okres 3 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.12.41.30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zakup zrealizowany na podstawie protokołu konieczności nr 4/PK/2021 w związku z art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 56250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56250.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie koncepcji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa parkingu przy ul. Nowowiejskiego w Olsztynie"
- Remont nawierzchni asfaltowej oraz opaski budynku z kostki betonowej przy wjeździe do Polikliniki Weterynaryjnej UWM przy ul. Oczapowskiego 14 w Olsztynie.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- DOSTAWA PULMOBUSA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
- Tusze, tonery i bębny do drukarek komputerowych i urządzeń kopiujących
- Zakup wozu asenizacyjnego z możliwością podlewania na potrzeby Sekcji Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.