To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
KPP w Pyrzycach - budowa nowej siedziby przy ul. Młodych Techników
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 610134-N-2020
Numer ogłoszenia: 540237955-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
KPP w Pyrzycach - budowa nowej siedziby przy ul. Młodych Techników
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-73/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na budowie nowej siedziby KPP w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników.
2) Zakres prac obejmuje:
1) przygotowanie terenu, przyłączenie obiektów do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej;
2) budowa budynku głównego KPP w Pyrzycach o powierzchni użytkowej 1824,49 m2 wraz z masztem antenowym o wysokości 31,65 m oraz pozostałych obiektów towarzyszących o łącznej powierzchni użytkowej 564,77 m2;
3) budowa elementów zagospodarowania terenu i infrastruktury technicznej.
Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna stanowiących załącznik nr 6 do siwz.
Całość robót jest objęta decyzją nr 164/20 z dnia 28 lipca 2020 r. – pozwolenie na budowę.
3) Zamawiający przewidział udzielenie zaliczki w oparciu o art. 151a ustawy Pzp, na zasadach, o których mowa w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
4) Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba;
- instalacji sanitarnych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
(lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej
1 osoba;
- instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) co najmniej 1 osoba.
Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji, przez jedną osobę, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
5) Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz.
6) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
7) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
8) Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym.
9) Zamawiający wymagał aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia, w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców), na cały okres realizacji zamówienia.
10) Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 9 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy.
11) Zamawiający wymagał aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy.
12) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
13) Zamawiający określił wymagania dotyczące zatrudnienia osoby niepełnosprawnej:
13.1 W przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę w ofercie do zatrudnienia przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 426 z późn. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty
do kryterium wyboru oferty Zamawiający wymagał udokumentowania na etapie realizacji przedmiotu umowy:
1) zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, poprzez przedstawienie Zamawiającemu: umowy o pracę, raportów ZUS RMUA, ewidencji czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem ilości godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i czynności.
2) statusu zatrudnionej osoby poprzez przedstawienie Zamawiającemu orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczenia o częściowej niezdolności do pracy wystawionego przez orzecznika ZUS lub właściwego dokumentu określonego
w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
13.2. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt.3 uPzp wymagał przedłożenia Zamawiającemu:
1) oświadczenia o zatrudnieniu tej osoby w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła przy realizacji zadania osoba niepełnosprawna,
2) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopię zawartej umowy o pracę,
3) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię orzeczenia, o którym mowa w punkcie 13.1. ppkt 2 niniejszego rozdziału, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.), nie później niż 30 dnia od daty podpisania Umowy o roboty budowlane.
13.3. Zatrudnienie osoby lub osób, o których mowa w pkt. 13.1 niniejszego rozdziału przy realizacji zamówienia.
W przypadku, rozwiązania stosunku pracy osoby niepełnosprawnej realizującej zamówienie,
przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej nie później niż 30 dni po ewentualnym rozwiązaniu umowy z osoba zatrudniona dotychczas i trwać to końca realizacji umowy. Wykonawca w ciągu 5 dni od faktu zatrudnienia, zawiadamia Zamawiającego o zatrudnieniu takiej osoby przesyłając kserokopie dokumentów, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.) - w przypadku osoby niepełnosprawnej dokumenty określone w pkt. 13.2. niniejszego rozdziału.
13.4. W przypadku braku możliwości zatrudnienia osoby niepełnosprawnej z przyczyn niezależnych
od pracodawcy w terminie określonym w pkt. 13.3 niniejszego rozdziału Wykonawca wykaże,
że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy lub odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacja zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób niepełnosprawnych zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowę podjęcia pracy przez taką osobę (niepełnosprawną).
13.5. Zamawiający zastrzegł sobie prawo do żądania na każdym etapie realizacji budowy przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zadania osób zatrudnionych
na podstawie umowy o prace, osoby lub osób niepełnosprawnych pod rygorem naliczania kar umownych, o których mowa w §13 wzoru umowy.
13.6. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany (z pominięciem przerw wynikających
z zapisów wzoru umowy) przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt.2.2.1. niniejszego rozdziału (chyba, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy), Zamawiający będzie uprawniony do naliczania kar umownych określonych w §13 wzoru umowy.
13.7. Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych
w niniejszym paragrafie osób wskazanych w pkt 13.1. niniejszego rozdziału jest równoznaczne
ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób.
14) Wizja lokalna odbyła się na terenie planowanej budowy przy ul. Młodych Techników w Pyrzycach
w dniu 20.11.2020 r. o godz. 10:00.
15) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
16) Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.61.11
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18285964.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Inżynierii Budowlanej Falkowski Bernard
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Marszewo 65B
Kod pocztowy: 72-100
Miejscowość: Goleniów
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17787289.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24800000.00
Waluta: PLN
- roboty ziemne i drogowe;
- roboty żelbetowe, murowe i izolacyjne;
- roboty dekarskie;
- roboty elektryczne (z fotowoltaiką i masztami) i teletechniczne;
- roboty instalacji sanitarnych wod.kan., wentylacji i klimatyzacji;
- roboty wykończeniowe wew. (w tym posadzki) i zew. (elewacja wraz z termoizolacją);
- roboty związane z wyposażeniem obiektu w stolarkę okienną i drzwiową;
- roboty związane z specjalistycznym wyposażeniem obiektu (w tym strzelnicy);
- elementy zagospodarowania terenu (w tym ogrodzenie szlaban, bramy, nasadzenia, trawniki itp.)
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





