eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Warszawa: Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego.
Numer ogłoszenia: 51040 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44291 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych, wędlin, mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - w części I zamówienia: zakup i dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin - kod CPV 15130000-8 (produkty mięsne), - w części II zamówienia: zakup i dostawa mięsa drobiowego - kod CPV 15112000-6 (drób), - w części III zamówienia: zakup i dostawa wyrobów drobiowych - kod CPV 15131500-0 (produkty drobiowe). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości zamawianych artykułów żywnościowych na okoliczność wojskowych ćwiczeń lub mobilizacji. Rozliczenie następować będzie według cen jak w załączniku nr 1 do umowy, którego podstawą będzie formularz cenowy wybranego Wykonawcy. 3. Sposób dostawy: - dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówki Domu Emeryta Wojskowego zlokalizowanej w Warszawie przy ulicy Pirenejskiej 5; - wielkość poszczególnych dostaw określana będzie przez Zamawiającego telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; - Zamawiający zastrzega, że faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnych nieprzekraczalnych ilości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Cena artykułów żywnościowych, będących przedmiotem zamówienia, może ulec zmianie o średnioroczny wskaźnik zmiany cen, ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny na wniosek zainteresowanej strony. 5. Asortyment będący przedmiotem zamówienia powinien obowiązkowo być oznaczony: nazwą produktu, masą netto, nazwą dostawcy - producenta, adresem i krajem pochodzenia, terminem przydatności do spożycia. 6. Asortyment będący przedmiotem zamówienia, każdorazowo przy poszczególnej dostawie musi być zaopatrzony w handlowe dokumenty identyfikacyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 3 czerwca 2003 roku (Dz. U. Nr 106, poz. 1000). Ponadto dostarczone produkty przetworzone powinny spełniać normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP. 7. Asortyment będący przedmiotem zamówienia powinien być dostarczany w atestowanych opakowaniach jednorazowych i zwrotnych spełniających wymagania sanitarno epidemiologiczne określone w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz. U. Nr 128, poz. 1408). 8. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania dotyczące maksymalnych poziomów zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych, które mogą się znajdować w: żywności, jej składnikach, dozwolonych substancjach dodatkowych oraz substancjach pomagających w przetwarzaniu albo na powierzchni żywności, stosownie do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie maksymalnych poziomów zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych, które mogą znajdować się w żywności, składnikach żywności, dozwolonych substancjach dodatkowych, substancjach pomagających w przetwarzaniu albo na powierzchni żywności (Dz. U. 2004, Nr 120, poz. 1257 z późniejszymi zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.13.15.00 - Produkty drobiowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASARNIA UBOJNIA ZEMAT ZDZISŁAW TROŚCIAŃCZYK I S-KA SPÓŁKA JAWNA, ulica Łąkowa 1, 21-310 Wohyń, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55342,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56778,87

  • Oferta z najniższą ceną: 54941,09 / Oferta z najwyższą ceną: 67215,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa mięsa drobiowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA JAWNA, ulica Wagonowa 11, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16643,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15596,70

  • Oferta z najniższą ceną: 15596,70 / Oferta z najwyższą ceną: 16762,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zakup i dostawa wyrobów drobiowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANEX SŁAWOMIR I ELŻBIETA WIESIAK SPÓŁKA JAWNA, ulica Wagonowa 11, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8951,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8750,47

  • Oferta z najniższą ceną: 7503,88 / Oferta z najwyższą ceną: 11782,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.