eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-29

Ogłoszenie nr 510409963-N-2021 z dnia 2021-01-29 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.:

ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760741-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 36641581000000, Księginice 14, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48691944010, +48798691212
e-mail: zamowienia@pgkgl.pl
www: www.pgkgl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 09/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków na odpady komunalne w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami na terenie gminy Lubin, zgodnie z poniższym zestawieniem:
a)worek niebieski "papier" 120 l- 50 mikronów (70x100) - 50.000 szt.
b)worek żółty ze ściągaczem "plastik" 120l –50 mikronów (70x100) - 300.000szt.
c)worek zielony "szkło" 80l –50 mikronów (60x80) – 50.000 szt.
d)worek brązowy "bio" 120l –50 mikronów (70x100) - 150.000 szt.
e)worek czarny bez nadruków 120l –50 mikronów (70x100) - 20.000 szt.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczać będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na własny koszt oraz ryzyko do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gmina Lubin Sp. z o. o. w Księginicach 14. Wykonawca powiadomi osobę/y odpowiedzialną/e za realizację przedmiotu zamówienia (telefonicznie lub pisemnie: e-mail ) o terminie dostawy, nie później niż 1 dzień przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca dostarczy worki w terminie do 7 dni od momentu złożenia telefonicznego lub e-mailowego zamówienia. Dostawy realizowane będą w dni robocze od godz. 700 do godz.1400. Przyjęcie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie dokumentów WZ.Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonych worków. Za rozładunek worków odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Wymagania dotyczące worków na odpady komunalne:
a)winne być wykonane z folii polietylowej PE-LD lub równoważnego materiału, niezawierającego kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych,
b)spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności(Dz. U. z 2019r., poz. 155, z późn. zm.), wymagania Polskich Norm lub norm europejskich, posiadać Atest higieniczny, odpowiadać deklaracją zgodności z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywie 94/62/EC oraz spełniać wymogi norm PN-EN 13427:2002,
c)posiadać wytrzymałość na obciążenie minimum 30 kg dla odpadów z tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych,
d)posiadać wytrzymałość na obciążenia minimum 60 kg dla odpadów z papieru i szkła oraz odpadów zielonych.
Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania trwałych i czytelnych nadruków na workach zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia kiedy przedmiot zamówienia zostanie wydany Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiennej realizacji elementów przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość nie przekroczy kwoty,o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 19.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 169900 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GOOD-FOL ADAM DEDIO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. LESZCZYŃSKIEGO 21
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: PRZEMYŚL
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 146616

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 146616
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 181056
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.