Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemu komputerowego CENTRUM, wspomagającego obsługę i zarządzanie laboratoriami analitycznymi, zwanego dalej Systemem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 523 729 931
faks: 523 729 931
e-mail: zp@pwisbydgoszcz.pl
adres profilu nabywcy: www.pwisbydgoszcz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemu komputerowego CENTRUM, wspomagającego obsługę i zarządzanie laboratoriami analitycznymi, zwanego dalej Systemem.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EZP.2600.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonawca niniejszym przekaże Użytkownikowi prawo do użytkowania oprogramowania systemu komputerowego CENTRUM, wspomagającego obsługę i zarządzanie laboratoriami analitycznymi, zwanego dalej „Systemem”, na czas, w konfiguracji i zakresie funkcjonalnym określonych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, na warunkach Umowy Licencyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
Usługa publikacji wyników, określona w umowie świadczona będzie na sprzęcie i za pomocą narzędzi informatycznych Wykonawcy, za pomocą serwisu internetowego eLaborat. Zasady działania i warunki korzystania z serwisu eLaborat określa Regulamin, stanowiący załącznik do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Umowa jest zawarta bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), ponieważ dotyczy zamówień, których przedmiotem są towary (lub usługi) niezbędne do przeciwdziałania COVID-19, dodatkowo zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby - zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 67500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MARCEL S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
Kod pocztowy: 05-220
Miejscowość: Zielonka
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 83025.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83025.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie planowanych i awaryjnych prac czyszczeniowych w obiektach i instalacjach ZTPOK
- Testy diagnostyczne II
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dokonywanie nadzoru, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w budynkach 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - SPZOZ w Bydgoszczy oraz w Domu Medyka ul. Skromna 5
- ROZTWORY WZBOGACAJĄCE I/LUB PŁYNY INFUZYJNE
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- Modernizacja pomp ciepła oraz układu sprężającego, osuszającego powietrze na pływalni WODNIK w Ozorkowie
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
- Dostawa i wdrożenie systemu wykrywania i reagowania na problemy w sieci Network Detection and Response (NDR) w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.