eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, w okresie 2021-2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409774-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku:

Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, w okresie 2021-2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765878-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 00001775600514, Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 078 200
faks: 583 018 459
e-mail: Malgorzata.Rzepko@zus.pl
www: www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, w okresie 2021-2022

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 100000/271/19/2020-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie serwisu systemów sygnalizacji pożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych (zwanego dalej Serwisem) eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku.

2. Przez Serwis lub Czynności serwisowe należy rozumieć wykonywanie:
1) stałego nadzoru eksploatacyjnego systemów, w celu utrzymania ich w stanie sprawności technicznej,
2) okresowych przeglądów konserwacyjnych.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na wykonywaniu „Serwisu” następujących systemów:
1) sygnalizacji pożaru,
2) klap dymowych,
3) gaszenia gazowego,
- zwanych dalej „Systemami”.

4. Serwis ma na celu:
1) utrzymywanie Systemów w stanie sprawności technicznej,
2) zapobieganie awariom Systemów.

5. Jednostki terenowe ZUS Oddział w Gdańsku, w których będą prowadzone czynności Serwisu:

1)Inspektorat w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 i 294A; 84-200 Wejherowo
2)Jednostka Organizacyjna w Gdańsku,ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A; 80-865 Gdańsk
3)Inspektorat w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4; 83-200 Starogard Gdański
4)Inspektorat w Gdyni, ul. Władysława IV 24; 81-364 Gdynia
5)Inspektorat Gdańsk-Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8; 80-830 Gdańsk
6)Inspektorat Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Tuwima 9; 80-210 Gdańsk
7)Inspektorat w Malborku, ul. Dworcowa 1B; 82-200 Malbork
8)Inspektorat w Sztumie, ul. Mickiewicza 34; 82-400 Sztum
9)Inspektorat w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A; 82-500 Kwidzyn
10)Inspektorat w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7; 83-000 Pruszcz Gdański
11)Inspektorat w Kartuzach, ul. Ceynowy 5; 83-300 Kartuzy
12)Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33; 80-748 Gdańsk
13)Inspektorat w Tczewie, ul Jagiellońska 55; 83-110 Tczew
14)Biuro Terenowe w Sopocie, Al. Niepodległości 796; 81-805 Sopot
15)Inspektorat w Pucku, ul. Orzeszkowej 3; 84-100 Puck
16)Inspektorat w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9B; 83-400 Kościerzyna

6. Wykaz ważniejszych elementów Systemów:
1)centralki:
a)ADEMCO PROMETHEUS,
b)AUTRONICA SEALAB BS 320,
c)AUTRONICA SEALAB BS 200,
d)AUTOPRIME,
e)BOSCH FPA 5000,
f)SIEMENS FC700A,
g)UTC Fire & Security 2X-F2-FB2-PRT-18,
2)czujki pożarowe:
a)FP 1100,
b)DP 2021,
c)EC 2700,
d)EC 3700,
e)EC 1600,
f)EC 1700,
g)EC 2600,
h)BHH 220,
i)BHH 200,
j)BD 200,
k)OT400LSN,
l)O400LSN,
m)T400LSN,
n)OP320A,
o)OH320A,
p)HI320A,
q)DP2061N,
r)DT2063,
3)klapy dymowe i centrala: RZN 4402/04-K - D+H,
4)przyciski ROP:
a)KR1,
b)BF 300,
c)DM210LSN,
5)system gaszenia gazowego:SEALAB KD-200,
6)elektromagnesy drzwiowe:GT50,
7)centralka zamknięć ogniowych: BAZ2

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.71.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 198967.48 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: 1) Lider: Agencja Usług Elektronicznych Zdzisław Moritz; 2) ETA Dariusz Eron
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołobrzeska 19 /13
Kod pocztowy: 80-390
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 243996.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 243996.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 243996.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.