eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409599-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku:

USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764973-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540547963-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000, Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 54 412 94 13
faks: 54 412 94 13
e-mail: szpital_wloclawek@interia.pl
www: www.szpital.wloclawek.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/165/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy wraz z dzierżawą pojemników do gromadzenia odpadów. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów wymienionych w Tabeli nr I z miejsc i o częstotliwości podanych w pkt. 4 niniejszego rozdziału. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2020.797) Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m. in. przywóz i odbiór pojemników, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia. 3. W celu realizacji zamówienia Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości i o rodzaju zgodnym z opisem zamieszczonym w Tabeli nr II. Tabela nr I: Lp. Kod Grupy, podgrupy i rodzaje odpadów Szacunkowa ilość odpadów w czasie trwania umowy 1 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 9 765,6 m3 2 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 224,64 m3 3 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 252 m3 Opis kodu za: Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów - załącznik: Katalog Odpadów ze Wskazaniem Odpadów Niebezpiecznych. Tabela nr II: Lp. Rodzaj pojemnika Ilość 1 Pojemnik na odpady ulegające biodegradacji (kontener) 7 m3 1 2 Pojemnik 1100 l 4 3 Pojemnik (kontener) 7 m3 2 4 Pojemnik na odpady kuchenne ulegające biodegradacji 240 l* 3 * Zamawiający wymaga, aby pojemniki na odpady ulegające biodegradacji o pojemności 240 l były myte przy każdym opróżnianiu w okresie od 1 kwietnia do 31 października 4. Lokalizacja jednostek organizacyjnych, z których Wykonawca będzie odbierał odpady, wraz z częstotliwością wywozu: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozu 1 Pojemnik (kontener) 7 m3 2 5 razy w tygodniu i 3 razy w tygodniu 2 Pojemnik 1100 l (dermatologia) 1 1 razy w tygodniu 3 Pojemnik 1100 l (patomorfologia) 1 1 raz w tygodniu 4 Pojemnik na odpady kuchenne ulegające biodegradacji 240l 3 2 razy w tygodniu 5 Pojemnik na odpady ulegające biodegradacji (kontener) 7 m3 1 1 raz w miesiącu Budynek Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozu 1 Pojemnik 1100 l 2 2 raz w tygodniu 5. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy posiadania 3 pojazdów spełniających normę emisji spalin co najmniej Euro 3 lub wyższą. UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wydzierżawienia pojemników do gromadzenia odpadów w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania ich okresowego przeglądu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika w wypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. 3. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2020.797) 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. W celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z zasadą bliskości wynikającą z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, Wykonawca zgodnie z treścią załącznika nr 9 do siwz, wskaże odległość instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady, do siedziby Zamawiającego, podając przy tym ilość unieszkodliwianych w nich odpadów oraz mocy przerobowych instalacji. 6. Zamawiający w zakresie niniejszej części zamówienia wymaga od wykonawcy, aby dysponowana i przeznaczona do realizacji instalacja, w której będą unieszkodliwiane odpady objęte przedmiotem zamówienia miała wolne moce przerobowe na poziomie nie mniejszym niż 163 650,00 kg w skali miesiąca. Nie spełnienie przedmiotowego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 7. W wypadku, gdy Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w więcej niż jednej instalacji wolne moce poszczególnych instalacji w celu wykazania powyższego wymogu będą podlegać sumowaniu. Wykonawca może wskazać maksymalnie 2 instalacje, w których będą unieszkodliwiane odpady pochodzące od Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji niniejszego zamówienia publicznego uwzględniać hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub technologię, o której mowa w art. 143 tej ustawy. Tabela nr 1 Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozów Ilość wywozów w ciągu 156 tygodni (kol. 3xkol.4 x 156) 1 Pojemnik (kontener) 7 m³ 1 5 razy w tygodniu 780 2 Pojemnik (kontener) 7 m³ 1 3 razy w tygodniu 468 3 Pojemnik 1100 l (dermatologia) 1 1 razy w tygodniu 156 4 Pojemnik 1100 l (patomorfologia) 1 1 razy w tygodniu 156 5 Pojemniki na odpady kuchenne biodegradowalne 240 l 3 2 razy w tygodniu 936 6 Pojemniki ( kontener) 7 m³ na odpady biodegradowalne 1 1 raz w miesiącu 36 Tabela nr 2 Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozów Ilość wywozów w ciągu 156 tygodni (kol. 3xkol.4 x 156) 1 Pojemnik 1100 ml 2 2 razy w tygodniu 624.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 992148 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Komunalna 4
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1071519.85

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 979646.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1071519.85
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.