eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Drobin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409513-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Urząd Miasta i Gminy Drobin:

Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Drobin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury", objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613248-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540532368-N-2020, 540532947-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Drobin, krajowy numer identyfikacyjny 00054664400000, Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 24 2601441 w. 107
e-mail: umgdrobin@plo.pl
www: www.drobin.pl, www.umgdrobin.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Drobin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZ.271.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania: „Przebudowa targowiska miejskiego w miejscowości Drobin”. Powierzchnia terenu objętego zagospodarowaniem wynosi ok. 4812,26 m2. Powierzchnia projektowanej zabudowy (toaleta): ok. 14,0 m2. Powierzchnia stanowisk handlowych zadaszonych: ok. 1356,1 m2. Powierzchnia stanowisk handlowych niezadaszonych: ok. 1342,6 m2. Liczba miejsc parkingowych: ok. 11 szt. 2. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Drobin, na południowej części działek nr ewid. 695 oraz 697. Działki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu przestrzennego. 3. Opis stanu istniejącego: Teren przylega do drogi publicznej od południa, do cmentarza od wschodu, do terenu zieleni urządzonej od północy i do działki usługowej od zachodu. Działka jest częściowo ogrodzona. Teren posiada dwa wjazdy od ulicy Cmentarnej, jeden wjazd zamykany bramą oraz furtkę wejściową na teren cmentarza we wschodniej granicy działki. Na części północnej działek znajduje się scena, plac pod sceną wykorzystywany będzie na wydarzenia kulturalne. Działki obecnie wykorzystywane są jako plac targowy (targowisko miejskie czynne jeden dzień w tygodniu). Alejki pomiędzy stanowiskami sprzedażowymi na terenie targowiska wykonane są z asfaltu – są w stanie dobrym. Stanowiska sprzedażowe wyłożone są kamieniem polnym, nieciosanym - przeznaczone do remontu. Wody opadowe odprowadzane są do gruntu. Na działkach występuje: sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, lampy oświetleniowe zasilane linią napowietrzną. W chwili obecnej obiekt nie jest wyposażony w źródła OZE. Wzdłuż południowej oraz zachodniej granicy działki, na której zlokalizowana jest inwestycja biegnie sieć kanalizacji sanitarnej – ks200 oraz sieć wodociągowa. W odległości ok 50m od południowej granicy znajduje się jeden hydrant pożarowy oraz ok. 40 m od zachodniej granicy znajduje się drugi hydrant. W bezpośrednim sąsiedztwie brak jest kanalizacji deszczowej. 4. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji ww. zadania inwestycyjnego (projekty budowlane (tylko dla prac wymagających uzyskania pozwolenia na budowę – jeśli dotyczy) – po 5 egz., projekty wykonawcze – po 2 egz., STWiORB – po 2 egz., kosztorysy – po 2 egz. oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), b zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, c wykonanie prac budowlanych, w tym w szczególności: • budowę zadaszeń miejsc handlowych, • budowę budynku toalet ogólnodostępnych wraz z pomieszczeniem porządkowym, • wykonaniu remontu posadzek terenu targowiska, • montażu śmietników i tablic informacyjnych, • dla elementów projektowanej infrastruktury, należ zapewnić dostęp dla osób niepełnosprawnych • wykonanie przyłącza wody oraz kanalizacji sanitarnej dla budynku toalety publicznej oraz pomieszczenia porządkowego • montaż i zasilanie zaworów zewnętrznych, umożliwiających utrzymanie czystości na terenie obiektu oraz podlewanie roślinności, • wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej w budynku toalety publicznej oraz pomieszczenia porządkowego • wykonanie niezbędnego odwodnienia terenu, • wykonanie instalacji oświetlenia • wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych budynku toalet ogólnodostępnych wraz z pomieszczeniem porządkowym, d opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), e przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, f w razie konieczności zapewnienie wymaganych nadzorów właścicielskich oraz specjalistycznych, w tym konserwatorskich, archeologicznych, dendrologicznych lub innych wymaganych stosownymi przepisami oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy przez cały okres jej trwania, g uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania. Uwaga. Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy. 6. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia wynosił minimum 5 lat, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1213775.42 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BIOŚ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lokalna 31
Kod pocztowy: 09-410
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1489000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1489000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2704770.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.