eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiRozbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na Centrum Aktywności i Integracji Społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510409168-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Gmina Międzyrzec Podlaski:

Rozbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na Centrum Aktywności i Integracji Społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. „Kompleksowa przebudowa i adaptacja budynku po byłej szkole podstawowej w Strzakłach w celu nadania mu nowych funkcji społecznych i gospodarczych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia i zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem” w ramach Osi Priorytetowej 13 : INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich w ramach konkursu zamkniętego nr RPLU.13.04.00-IZ.00-06-001/17 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Numer projektu: RPLU.13.04.00-06-0015/17.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771102-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540399426-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzec Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 30237428000000, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 712 496
e-mail: urzad@miedzyrzecgmina.pl
www: http://miedzyrzecgmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na Centrum Aktywności i Integracji Społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IN.271.47.2020.EJ/SN/SS/KB

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym „Rozbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na Centrum Aktywności i Integracji Społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części,jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia– „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły na centrum aktywności i integracji społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą, budowa wiaty oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków ”. Zakres robót między innymi obejmuje: 1) roboty budowlane części projektowanej (m. in.: roboty przygotowawcze ziemne, roboty ziemne, roboty fundamentowe; roboty murowe i żelbetowe, ścianki działowe, dach- konstrukcja i pokrycie, stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi, tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie, elementy ślusarsko- kowalskie, elewacja i roboty zewnętrzne); 2) roboty budowlane części istniejącej (m. in.: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe; roboty murowe i żelbetowe, ścianki działowe, dach- konstrukcja i pokrycie, stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi; tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie, elementy ślusarsko-kowalskie, elewacja i roboty zewnętrzne); 3) roboty sanitarne (m. in.: instalacja centralnego ogrzewania; instalacja technologiczna; instalacja wodociągowa; instalacja kanalizacyjna; instalacja wentylacji i klimatyzacji); 4) roboty elektryczne (m. in.: demontaż starych instalacji urządzeń i osprzętu oraz montaż nowych instalacji w tym: tablice rozdzielcze; roboty izolacyjne; montaż przewodów wewnątrz budynku; montaż osprzętu elektrycznego gniazd i wyłączników, przycisków; montaż opraw oświetleniowych; pomiary elektryczne; instalacje niskoprądowe RTV; instalacje niskoprądowe sieci logiczne; instalacje uziemiające; instalacja odgromowa, demontaż starych instalacji urządzeń i osprzętu; 5) instalacje gazowe w tym wpięcie instalacji wewnętrznej gazowej budynku do instalacji gazowej zbiornika na gaz płynny 6) zagospodarowanie terenu: istniejące elementy do rozbiórki (m. in.: utwardzenia, budynek, osadnik ścieków oraz ogrodzenie); wiata ( m. in.: roboty przygotowawcze ziemne, roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty murowe, konstrukcja wiaty/ pokrycie dachu, podłoża, posadzki, podłogi, ściany elewacyjne); utwardzenie terenu(m. in.: dojazdy, parkingi, dojścia); zieleń; elementy zewnętrzne (m. in.: ławki; kosze na śmieci; tablica ogłoszeniowa; donice kwiatowe betonowe; stojak rowerowy); plac zabaw; siłownia zewnętrzna; ogrodzenie, 7) przyłącze wodociągowe; 8) przyłącze kanalizacji sanitarnej; 9) przyłącze elektryczne (m. in.: sieci zewnętrzne, WLZ, RG, napęd bramy; linia kablowa oświetlenia teren; tablice rozdzielcze; montaż przewodów); 10) instalacja solarna i kocioł na biomasę; 11) budowa oczyszczalni ścieków, obejmująca m. in.: instalacje kanalizacji sanitarnej, instalacje kanalizacji technologicznej, instalacje kanalizacji- ścieki oczyszczone, studzienki, separator, przepompownie ścieków surowych, przepompownie ścieków oczyszczonych, oczyszczalnie ścieków, drenaż rozsączający 16x12m ø 110 w rozstawie 1,0 m, w kopcu o wymiarach 17,5 x14,5m, studzienkę rozdzielcza, studzienkę zbiorczą, przewód kan. grawitacyjnej PCV 160; L= 280,0 m; i= 2,0%; przewód kanalizacji tłocznej PE50; L= 5,5m Uwaga: Budynek byłej szkoły w miejscowości Strzakły wpisany jest do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków pod nr 2924. 2.2. część 2 zamówienia– „Budowa sceny zadaszonej oraz budowa zbiornika na gaz o poj. V=4,85 m3 wraz z zewnętrzną instalacją gazową”. Zakres robót między innymi obejmuje: 1) Prace budowlane z zakresu budowy sceny zadaszonej w tym w szczególności: roboty przygotowawcze ziemne; roboty ziemne, roboty fundamentowe, żelbetowe, dach- konstrukcja i pokrycie, podłoża, posadzki, podłogi, przyłącze elektryczne, instalacja elektryczną dla sceny, 2) Prace budowlane z zakresu budowy zbiornika na gaz o poj. V=4,85 m3 wraz z zewnętrzną instalacją gazową w tym w szczególności: montaż instalacji gazowej ze zbiornikiem o poj. 4,85 m3 z przyłączem i szafą gazową; zewnętrzną instalację gazową; instalacje elektryczne; ogrodzenie butli

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły na centrum aktywności i integracji społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą, budowa wiaty oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków ”.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Unieważnienie postępowania następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) oraz w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podczas prowadzonej w przedmiotowym postępowaniu procedurze badania ofert, Zamawiający poddał analizie dokumentację przetargową. W ramach weryfikacji wykryte zostały nieprawidłowości formalne, których charakter i specyfika stanowi naruszenia art. 29 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1, poprzez niekompletny opis przedmiotu zamówienia i warunków realizacji przedsięwzięcia.

Zakres uchybień dotyczy posiadanych przez Zamawiającego zgód, zezwoleń i decyzji w zakresie obu części zamówienia oraz uwarunkowań terminowych bezpośrednio z nimi związanych. Okresy obowiązywania uzyskanych przez Zamawiającego dokumentów utraciły bądź stracą przed rozpoczęciem realizacji robót wykonalność/ważność odnośnie odpowiednio pozwolenia wodnoprawnego w zakresie części I zamówienia oraz decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie II części zamówienia.
Ponadto – stanowiąca składową opisu przedmiotu zamówienia – dokumentacja techniczna zawiera nieprecyzyjne zapisy szczegółów aranżacji wnętrz i zagospodarowania przestrzeni zewnętrznych, w związku z czym wymaga uszczegółowienia o opracowania architektoniczne. Brak precyzyjnych wytycznych wykonawczych – w tym detali rozwiązań, charakterystyki materiałów, doboru elementów wykończeniowych oraz wymaganych do uzyskania walorów estetyczno-funkcjonalnych w zakresie zagospodarowania przestrzeni zewnętrznych oraz aranżacji obiektów objętych obiema częściami zamówienia – ma znaczący wpływ na wartość szacowanej przez Oferentów ceny oferty.

Naruszenie wskazanych przepisów Ustawy jest niemożliwe do usunięcia na obecnym etapie postępowania i może być powodem wystąpienia przez Prezesa UZP o unieważnienie zawartej umowy. Zgodnie z treścią art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes UZP mógłby wystąpić
o unieważnienie umowy w przypadku wystąpienia normatywnie określonych przesłanek, którymi są czynności lub zaniechania Zamawiającego niezgodne z Pzp wpływające na wynik postępowania.

W związku z powyższymi uchybieniami, niezbędne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) Ustawy.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: „Budowa sceny zadaszonej oraz budowa zbiornika na gaz o poj. V=4,85 m3 wraz z zewnętrzną instalacją gazową”.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Unieważnienie postępowania następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) oraz w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podczas prowadzonej w przedmiotowym postępowaniu procedurze badania ofert, Zamawiający poddał analizie dokumentację przetargową. W ramach weryfikacji wykryte zostały nieprawidłowości formalne, których charakter i specyfika stanowi naruszenia art. 29 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1, poprzez niekompletny opis przedmiotu zamówienia i warunków realizacji przedsięwzięcia.

Zakres uchybień dotyczy posiadanych przez Zamawiającego zgód, zezwoleń i decyzji w zakresie obu części zamówienia oraz uwarunkowań terminowych bezpośrednio z nimi związanych. Okresy obowiązywania uzyskanych przez Zamawiającego dokumentów utraciły bądź stracą przed rozpoczęciem realizacji robót wykonalność/ważność odnośnie odpowiednio pozwolenia wodnoprawnego w zakresie części I zamówienia oraz decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie II części zamówienia.
Ponadto – stanowiąca składową opisu przedmiotu zamówienia – dokumentacja techniczna zawiera nieprecyzyjne zapisy szczegółów aranżacji wnętrz i zagospodarowania przestrzeni zewnętrznych, w związku z czym wymaga uszczegółowienia o opracowania architektoniczne. Brak precyzyjnych wytycznych wykonawczych – w tym detali rozwiązań, charakterystyki materiałów, doboru elementów wykończeniowych oraz wymaganych do uzyskania walorów estetyczno-funkcjonalnych w zakresie zagospodarowania przestrzeni zewnętrznych oraz aranżacji obiektów objętych obiema częściami zamówienia – ma znaczący wpływ na wartość szacowanej przez Oferentów ceny oferty.

Naruszenie wskazanych przepisów Ustawy jest niemożliwe do usunięcia na obecnym etapie postępowania i może być powodem wystąpienia przez Prezesa UZP o unieważnienie zawartej umowy. Zgodnie z treścią art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes UZP mógłby wystąpić
o unieważnienie umowy w przypadku wystąpienia normatywnie określonych przesłanek, którymi są czynności lub zaniechania Zamawiającego niezgodne z Pzp wpływające na wynik postępowania.

W związku z powyższymi uchybieniami, niezbędne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) Ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.