To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
USŁUGA ODBIORU I PRZEKAZANIA DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIERANIA I PRZEKAZYWANIA DO INSTALACJI ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA SELEKTYWNIE ZEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 609300-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 338448230
faks: 338448384
e-mail: zamowienia@szpitaloswiecim.pl
www: www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
adres profilu nabywcy: www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
USŁUGA ODBIORU I PRZEKAZANIA DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIERANIA I PRZEKAZYWANIA DO INSTALACJI ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA SELEKTYWNIE ZEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOZ.DZP.271.2.XI.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest : 1.1. Usługa odbioru i przekazanie do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbieranie i przekazywanie do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 1.2. Rodzaje wytwarzanych odpadów komunalnych: a/ Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodach: 20 03 01 b/ Odpady segregowane o kodach : 20 01 02 - szkło, 20 01 01 - papier + tektura, 20 01 39 - tworzywa sztuczne, 20 03 07 odpady wielkogabarytowe, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji, 20 03 03 odpady z czyszczenia ulic i placów. Przez odpady komunalne rozumie się odpady powstające w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także odpady nie zawierające odpadów niebezpiecznych pochodzących od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r.,poz.701). 1.3. Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu pojemniki i worki do zbierania odpadów. Pojemność, rodzaj i ilość pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów została określona w załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości pojemników i worków na odpady w trakcie realizowania umowy bez naliczania dodatkowych kosztów. Pojemniki dostarczone przez Wykonawcę odpowiadają aktualnie obowiązującym normom europejskim, w szczególności ich konstrukcja oraz materiał wykonania charakteryzują się odpornością na działanie czynników atmosferycznych i gwarantują szczelność zamknięcia. Zamawiający dopuszcza oznaczenie pojemników znacznikiem TAG (metka elektroniczna z kodem kreskowym naklejana na obudowę pojemnika). 1.4. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, w tym zobowiązuje się do okresowego mycia i dezynfekcji pojemników z zachowaniem wymagań określonych przez ustawę od odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz ustawę o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010). 1.5. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do zabezpieczenia wszelkich materiałów, preparatów (środków dezynfekcyjnych) lub urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6. Za stan techniczny podstawianych pojemników na odpady w zależności od rodzajów składowanych odpadów odpowiada Wykonawca, który przeprowadzi ich okresową dezynfekcję. Podstawiane pojemniki mają być sprawne techniczne, szczelne, z pokrywami za wyjątkiem pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów segregowanych (dzwony z otworami wrzutowymi). 1.7. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami przewidzianymi dla podmiotów odbierających odpady, określonych przepisami ustawy od odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010) wraz z aktami wykonawczymi do wymienionych ustaw. Ewidencja i sprawozdawczość będzie się odbywała wyłącznie za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, w szczególności za pośrednictwem modułów systemu BDO tj. modułu ewidencji i modułu sprawozdawczości realizowanych przez Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy we współpracy z Ministerstwem Środowiska. W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawca winien posiadać wpis do Rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), w zakresie podmiotu transportującego odpady. 1.8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram odbioru odpadów wskazujący dni odbioru poszczególnych rodzajów odpadów. Harmonogram odbioru będzie sporządzony w oparciu o orientacyjne dane dotyczące częstotliwości odbioru odpadów/prognozowanej liczby odbiorów-kursów określone przez Zamawiającego w załączniku nr 10 do SIWZ. W incydentalnych przypadkach dopuszcza się złożenie zlecenia dodatkowego odbioru odpadów (poza harmonogramem) w przypadku przepełnienia pojemników lub nagłego zwiększenia strumienia odpadów, którego wcześniej nie można było przewidzieć. Zlecenie takie będzie złożone telefonicznie, przy czym dodatkowy odbiór odpadów będzie dokonany przez Wykonawcę nie później niż do końca 2-go dnia roboczego licząc od dnia przyjęcia przez niego zgłoszenia. Zlecenia dodatkowe będą wyceniane na podstawie cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym. 1.9. Odpady komunalne niesegregowane pakowane będą do worków koloru czarnego lub wrzucane do pojemników luzem. Wykonawca zobowiązany będzie także do zbierania odpadów leżących obok kontenerów. Wykonawca nie może odbierać oraz zbierać żadnych innych odpadów bez zgody Zamawiającego. 1.10. Pojemniki będą ustawione w miejscu gwarantującym bezkolizyjny dojazd pojazdów Wykonawcy celem ich opróżnienia. Powyższe dotyczy w szczególności zapewnienia drożności trasy przejazdu między innymi poprzez zapobieganie zastawieniu pojemnika/ów przez parkujące pojazdy. Zamawiający zobowiązuje się do przedsięwzięcia działań mających na celu zapobiegnięcie wsypywaniu do pojemników i worków śniegu, lodu, gorącego żużla, szlamów, substancji toksycznych, żrących lub wybuchowych, odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych, niebezpiecznych (przeterminowane leki i chemikalia, baterie i akumulatory), zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon w rozumieniu aktualnych przepisów ustawy o odpadach oraz aktualnych przepisów prawa lokalnego dotyczących wymagań w zakresie utrzymania czystości i porządku. Zamawiający zobowiązuje się do zachowania dbałości o stan techniczny i estetyczny pojemników. 1.11. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do używania sprzętu – środków transportu dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC dla pojazdów którymi będzie świadczona usługa. 1.12. Zamawiający na podstawie art 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie prac związanych z odbiorem i transportem odpadów komunalnych z terenu ZOZ w Oświęcimiu był wykonywany przez osobę/osoby zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (DZ.U. 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 par. 1 Kp. W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę. W celu udokumentowania wypełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu na jego wezwanie oświadczenia o zatrudnieniu osób (min. 1), wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: USŁUGA ODBIORU I PRZEKAZANIA DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIERANIA I PRZEKAZYWANIA DO INSTALACJI ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA SELEKTYWNIE ZEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 134781.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bama 12A
Kod pocztowy: 32-602
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 144292.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 144292.32
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.