To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Dostawa leków dla SPZOZ ZP-O
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 770029-N-2020
Numer ogłoszenia: 540553380-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-91 321 21 70
faks: 0-91 321 21 70
e-mail: sekretariat@zpo.swinoujscie.pl
www: www.zpo.swinoujscie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa leków dla SPZOZ ZP-O
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/P/ZP-O/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków.
2.Zamówienie zostało podzielone na 10 pakietów.
3.Szczegółowy wykaz leków zawiera załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa leków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 181214.31 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FARMACOL-LOGISTYKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szopienicka 77
Kod pocztowy: 40-431
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 195857.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 195857.07
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa środków przeciwpłytkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1156.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FARMACOL-LOGISTYKA Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szopienicka 77
Kod pocztowy: 40-431
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1249.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1249.13
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa opatrunków
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 3 został na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. unieważniony ze względu na brak ofert.
NAZWA: Dostawa pasków testowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 4 został na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. unieważniony ze względu na brak ofert.
NAZWA: Dostawa insuliny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 5 został na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. unieważniony ze względu na brak ofert.
NAZWA: Dostawa środków przeciwzakrzepowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47829.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FARMACOL-LOGISTYKA Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szopienicka 77
Kod pocztowy: 40-431
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51655.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51655.32
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa żywienia dojelitowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 7 został na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. unieważniony ze względu na brak ofert.
NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 8 został na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. unieważniony ze względu na brak ofert.
NAZWA: Dostawa środków dezynfekujących
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 9 został na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. unieważniony ze względu na brak ofert.
NAZWA: Dostawa środków odkażających
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 10 został na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. unieważniony ze względu na brak ofert.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Przebudowy dróg gminnych w Świnoujściu: ul. Kapitańskiej - Część I oraz ul. Żeglarskiej - Część II"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Budowy drogi dojazdowej do wzniesienia rekreacyjnego przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z funkcją placu integracyjno-festynowego-etap II w Ognicy-cz. lądowa
- Remont dwóch toalet nr 2.10 i 3.10 położonych na I i II piętrze budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Świnoujściu.
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





