eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support w okresie do 31.10.2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408715-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych:

Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support w okresie do 31.10.2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763460-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540545761-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 000001347, Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support w okresie do 31.10.2022

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.140.2020.DW

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia była dostawa wsparcia serwisowego SAP Enteprise Support do posiadanego przez
Zamawiającego oprogramowania SAP, zwanego dalej „wsparciem serwisowym” lub „przedmiotem
zamówienia”. Wsparcie serwisowe obejmuje okres od zawarcia umowy do 31.10.2022 - zgodnie z
warunkami licencyjnymi określonymi w załącznikach 1a-c do umowy (Plan usług SAP Enteprise Support, Zasady udzielania licencji SAP, OWU). Zakres zamówienia obejmuje: aktualizację oprogramowania zgodnie
z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta;
dostęp do bazy wiedzy producenta; wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta. 2)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Zamawiający nie dopuszczał
możliwości składania ofert częściowych. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 5) Zamawiający nie przewidywał udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu
przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6) Termin realizacji zamówienia: Wykonawca dostarczy
potwierdzenie rejestracji wsparcia serwisowego do 21 dni od daty zawarcia umowy. Termin realizacji
stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny
dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z
zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ. 7) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Informatycznych
Systemów Zarządzania , ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice. 8) Wymagany minimalny termin gwarancji: nie
dotyczy. 9) Maksymalny dopuszczalny termin płatności: do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego
prawidłowo sporządzonej faktury. Nie mniej jednak niż 14 dni. Płatność nastąpi w 12 miesięcznych
transzach, zgodnie ze stawkami wskazanymi przez Wykonawcę w ofercie. Termin płatności stanowi
pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny
termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami
określonymi w rozdz. XI SIWZ. 10) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności
zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 11) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o
których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować
przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców
(zgodnie z treścią ust. 5 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca
nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.59.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 304065.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: S & T Services Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Postępu 21D
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 376011.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 376011.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 376011.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.