To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Dostawa artykułów higienicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 605318-N-2020
Numer ogłoszenia: 540222707-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 734 24 77
e-mail: dzp@usk.wroc.pl
www: www.usk.wroc.pl
adres profilu nabywcy: www.usk.wroc.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów higienicznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.242.426.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa artykułów higienicznych - 10 zadań
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.70.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 233124.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 253964.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 263367.62
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9750.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10530.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11685.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 849.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 867.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 867.15
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63450.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 112266.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7020.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8608.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13284.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 302.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 302.40
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione dla pakietu nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
NAZWA: Pakiet nr 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie Pakietu nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.
Uzasadnienie faktyczne: wartość jedynej oferty złożonej na ten pakiet przez Wykonawcę, ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k., która wynosi 5 404,32 zł. brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj. 3 188,16 zł. brutto
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2160 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2099.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2099.52
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9187.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11340.00
Waluta:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DostawęŚr.DoPielęgnacjiCiała,PrzyborówToalet,Śr.Czyst.,SpecjalŚr.Chem.DoMech.Mycia i DezynfekcjiPowierzch roboczychSprzętuOrazUrządzeńGastronom i chłodniczych oraz drobn. sprzętu gospodar. w 2024r
- Dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji na okres 24 miesięcy.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMI GOSPODARCZEJ
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny, konserwacji obuwia, środków czystości, higieny, estetyki przygotowania i wydawania posiłków oraz środków do utrzymania higieny.
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.