To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-25
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 616941-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 22 4431400
faks: +48 22 4431402
e-mail: mkaras@um.warszawa.pl
www: www.um.warszawa.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/JŻ/271/II-159/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
zczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości asortymentu określa: 1) wykaz ilościowo-asortymentowy (Formularz cenowy) stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 6.1 do SIWZ. 2. Oznakowanie producenta. Wybrane artykuły biurowe w celu poprawnej identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej następujące oznaczenia: znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub znak, symbol producenta oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione) lub znak marki oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione), dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza Cenowego (Załącznik nr 8 do SIWZ): a) pozycje:1-2, 8-10, 16, 19-22, 25, 35-37, 62-64, 101-102, 113-115, 123, 127, 181-184, 200, 202, 205-207; b) w pozycjach: 19, 27, 38-61, 105-108, 120, 135-137, 153, 201, 208-211 Formularza cenowego Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikujące na opakowaniach; c) w pozycji 37 Formularza cenowego(gumka biurowa, do usuwania grafitów różnych twardości z papieru oraz folii kreślarskiej, nie
27.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cbd19b69-fe2b-4a22-8e64-3b2d9c423124
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cbd19b69-fe2b-4a22-8e64-3b2d9c423124 5/16
niszczy ścieranej powierzchni, posiada kartonową osłonkę ochronną, o wymiarach min 40 x 15 x 10 mm) Zamawiający dopuszcza artykuł posiadający oznaczenie identyfikujące na kartonowej osłonce ochronnej znajdującej się na gumce; d) w pozycjach 62-64 Formularza cenowego(karteczki samoprzylepne) Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenie identyfikujące trwale naniesione na każdej karteczce bloczku lub na ostatniej karteczce bloczku; e) w pozycji 101-102 Formularza cenowego(korektory) Zamawiający dopuszcza oznaczenia identyfikujące w postaci etykiety przyklejonej przez producenta na produkcie. 3. Materiały biurowe wg wzoru. 1) Pozycja 157 Formularza cenowego (segregator do akt prawnych, format A-4, wykonany z utwardzonego kartonu, kolor niebieski, trzy sztuki wewnętrznych listew, każda dziurkowana po dwa oczka) z uwagi na swoją specyfikę oraz parametry artykułu, wymaga ze strony Wykonawcy zapoznania się ze wzorem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie. Z powyższym artykułem można zapoznać się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod nr telefonu 22 44 33 015. 2) Pozycje 76-91 Formularza cenowego(koperty) zgodnie z dyspozycją Zamawiającego będą oznaczone logo Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się projekty kopert wraz z logo i grafiką Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Pozycja 76-77 Formularza cenowego - wzór koperty w załączniku nr 1 do OPZ, Pozycja 78-79 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 2 do OPZ, Pozycja 80 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 3 do OPZ, Pozycja 81 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 4 do OPZ, Pozycja 82 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 5 do OPZ, Pozycja 83 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 6 do OPZ, Pozycja 84-85 Formularze cenowego – wzór koperty w załączniku nr 7 do OPZ, Pozycja 86 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 8 do OPZ, Pozycja 87 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 9 do OPZ, Pozycja 88 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 10 do OPZ, Pozycja 89 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 11 do OPZ, Pozycja 90 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku na 12 do OPZ, Pozycja 91 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku na 13 do OPZ, Powyższe załączniki stanowiące wzory kopert zostały zebrane w jednym spakowanym folderze pod nazwą: Załącznik 6.2 do SIWZ– Wzory kopert
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 335772.36 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Marlena Przygoda Wspólnik Spółki Cywilnej BEST-ART
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Smugowa 23 A
Kod pocztowy: 03-032
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 377981.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 430529.30
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





