Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 osób - mieszkańców DPS do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 616479-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-12 282 02 19
faks: 0-12 282 02 19 wew. 20
e-mail: kontakt@dpsczerna.pl
www: www.dpsczerna.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 osób - mieszkańców DPS do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS-AK-271-1/2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 osób - mieszkańców DPS do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości i rodzaj asortymentu jaki będzie potrzebny do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2021, przedstawiony został w 5 częściach Arkusza – propozycja cenowa, zwanego dalej „Arkuszem”, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ., a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są poniżej w pkt. 4 oraz w projekcie umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jednak całość towaru
określonego w danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, kilka części lub wszystkie 5 części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46800 złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46600.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52943.94
Waluta: złoty PLN
NAZWA: Warzywa i owoce świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52380.00 złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46600.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 120585.67
Waluta: złoty PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE
NAZWA: Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 95240 złoty PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 92830.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 92830.02
Waluta:
NAZWA: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38100 złoty Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28800.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37122.75
Waluta: złoty PLN
NAZWA: Mięso, Drób, produkty mięsne i drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 142860.00 złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 114714.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 120585.67
Waluta: złoty PLN
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" (Małopolski Szpital Rehabilitacyjny w Krzeszowicach)
- Zakup i dostawa 62 zestawów ubrań specjalnych strażackich.
- Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
- Dostawa aparatów USG z głowicami w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup wyposażenia, sprzętu i urządzeń do rehabilitacji dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Krzeszowicach"
- Dostawa urządzeń do fizykoterapii w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup wyposażenia, sprzętu i urządzeń do rehabilitacji dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Krzeszowicach"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach w 2026 r.
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 "Królestwo Skrzatów" w Słupsku"
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2026 ROKU".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





