To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 605965-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 426 768 692
faks: 426 768 628
e-mail: prokuratura@bmp.net.pl
www: http://www.lodz.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PO VII WB 261.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego i podległych jej jednostek organizacyjnych usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca ich położenia do miejsc wskazanych przez prokuratora lub upoważnionego funkcjonariusza policji.
Zasięg usług przewozowych obejmuje teren działania Prokuratury Okręgowej w Łodzi
i podległych jej jednostek organizacyjnych: Prokuratur Rejonowych: Łódź - Bałuty, Łódź - Górna, Łódź - Polesie, Łódź - Śródmieście, Łódź - Widzew oraz Prokuratur Rejonowych w: Brzezinach, Kutnie, Łęczycy, Łowiczu, Pabianicach, Rawie Mazowieckiej, Skierniewicach, Zgierzu.
Zamawiający wymaga realizowania usługi w sposób następujący:
1)Podstawą rozpoczęcia wykonania usługi jest dyspozycja wydana telefonicznie, faksem lub mailem przez upoważnioną osobę (prokuratora lub funkcjonariusza policji
na zlecenie prokuratora). Po przybyciu na miejsce odbioru zwłok lub szczątków ludzkich zlecenie na przewóz w formie pisemnej wydaje upoważniona osoba (prokurator lub funkcjonariusz policji na zlecenie prokuratora).
2)Wykonawca zobowiązuje się do przysłania na wskazane miejsce pojazdu samochodowego przeznaczonego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich wraz
z pracownikiem nie później niż w ciągu 120 minut od momentu otrzymania wezwania. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu dojazdu do miejsca zdarzenia
w uzasadnionych przypadkach, np.: z powodu złych warunków atmosferycznych, utrudnień na trasie dojazdu. W przypadku nieuzasadnionego opóźnienia w czasie dojazdu do miejsca zdarzenia prokurator sporządzi notatkę, która będzie podstawą naliczenia kary umownej.
3)Zakres świadczonej usługi musi obejmować następujące czynności:
a)odbiór, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków,
b)przyjęcie zgłoszenia i przyjazd na wskazane miejsce,
c)zebranie oraz włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka dostarczonego przez Wykonawcę i przeniesienie ich do pojazdu Wykonawcy,
d)przewiezienie zwłok lub szczątków ludzkich do wskazanego miejsca, bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
e)przeniesienie zwłok lub szczątków ludzkich do wskazanego miejsca oraz ich przekazanie uprawnionym osobom,
f)zapewnienie środków technicznych i materiałów niezbędnych do wykonania usługi tzn. pojazdów specjalnych przystosowanych do przewozu zwłok
i szczątków ludzkich, noszy, worków, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic dla osób wykonujących usługę, itp.
4) Zamawiający wymaga, aby przewóz zwłok i szczątków ludzkich następował środkiem transportu drogowego zarejestrowanym jako pojazd specjalny zgodnie z przepisami
o ruchu drogowym. Środek transportu winien spełniać wymagania określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U.2007.249.1866).
Zamawiający wymaga, aby usługi były świadczone przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (również w dni wolne od pracy i dni świąteczne).
Zamawiający wymaga aby usługi były wykonywane z należytą starannością i zasadami etyki zawodowej, przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty (253.945,12 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 213.545,12 zł.
NAZWA: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6741.46 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Szczepaniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stryjkowskiego 7
Kod pocztowy: 95-060
Miejscowość: Brzeziny
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5011.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6753.63
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp., ponieważ na przedmiotowe zadanie nie została złożona żadna oferta.
NAZWA: Zadanie nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty (23.511,20 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 20.416,00 zł.
NAZWA: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8183.96 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: H. Skrzydlewska wł. Witold Skrzydlewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zakładowa 4
Kod pocztowy: 92-402
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8183.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8183.96
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty (38.947,58 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 32.847,58 zł.
NAZWA: Zadanie nr 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp., ponieważ na przedmiotowe zadanie nie została złożona żadna oferta.
NAZWA: Zadanie nr 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty (48.228,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 25.896,00 zł.
NAZWA: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37929.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: H. Skrzydlewska wł. Witold Skrzydlewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zakładowa 4
Kod pocztowy: 90-402
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37929.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37929.15
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
- Przewóz uczestników do Dziennego Domu Pomocy w Śliwicach
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
- DOWÓZ I ODWÓZ UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY W DĘBIAKACH W GMINIE TUSZÓW NARODOWY W RAMACH PROJEKTU PN. "SŁONECZNA JESIEŃ ŻYCIA IV"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





