To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie" Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Zawodowo i profesjonalnie”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 759935-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 756 455 340
faks: 756 455 340
e-mail: sekretariatpce@interia.pl
www: www.pceluban.bip.net.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pceluban.bip.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie" Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCE.341.22.ZiP.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną lub dwie części).
Część I. KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW
1. Organizacja kursu:
1.1 Liczba uczestników szkolenia: 12 uczniów (1 grupa). Uczestnikami kursu będą uczniowie technikum z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu.
1.2 Liczba godzin szkolenia: 16 godz., w tym śr. 4 dni szkolenia po 4 godziny zegarowe.
1.3 Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 12 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika.
1.4 Planowany termin realizacji kursu: grupa (12 uczniów) – w terminie: styczeń 2021 – luty 2021 r.
1.5 Materiały: Zamawiający zapewni na potrzeby ćwiczeń praktycznych następujące pomoce dydaktyczne:
1. aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami:
obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX,
Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR,
Obiektyw Nikon AF-S.
2. kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami:
statyw naramienny SPIDER RIG,
WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową
1.6 Program kursu: realizowany dla 12- osobowej grupy i i powinien uwzględniać aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne, m.in.:
a) zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO;
b) sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych, głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć;
c) poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych;
d) naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła;
e) zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego.
Program kursu może zostać dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczestników.
2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy
2.1 Przeprowadzenie kursu fotograficznego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia.
2.2 Przeprowadzenie 16 godzinnego szkolenia i opracowanie harmonogramu zajęć dla każdej grupy, wg opracowanego wzoru.
2.3 Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty.
2.4 Zajęcia będą realizowane w trybie ustalonym przez wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć).
2.5 Opracowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu.
2.6 Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników.
2.7 Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy).
2.8 Wystawienie uczestnikom Certyfikatów ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim.
2.9 Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego osób, które uzyskały Certyfikaty.
2.10 Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich praw autorskich do opracowanego
programu kursu. Wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie praw autorskich należy wliczyć w kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia.
3. Warunki udziału wykonawcy
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który:
3.1. prowadzi działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami).
3.2. prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do przeprowadzania szkoleń i kursów fotograficznych, a po ich zakończeniu do wystawiania certyfikatów w języku polskim i angielskim.
3.3. posiada doświadczenia w zakresie przeprowadzenia min. dwóch kursów fotograficznych trwających po min. 10 h każdy, wskazane w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego.
3.4. posiada odpowiednie akcesoria, niezbędne do prowadzenia kursu fotograficznego.
3.5. zapewni, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez osoby posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia kursu fotograficznego (w tym ukończone kursy, szkolenia, wykonywanie pracy zawodowej w tym zakresie, itd.).
3.6. przeprowadzi kurs fotograficzny w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu.
4. Miejsce przeprowadzenia usługi:
Sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Mikołaja Kopernika 31, 59-800 Lubań.
Część II. KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA 50 UCZNIÓW
1. Organizacja kursu:
1.1. Liczba uczestników szkolenia: organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego dotyczy 50 osób / uczniów: z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu (25 os.), Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu (15 os.) i Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu (10 os.).
1.2. Liczba godzin szkolenia: 50 godz./ 1 osoba, w tym: 40 godz. zajęć teoretycznych, 10 godz. zajęć praktycznych; kurs dla 50 osób; Zajęcia teoretyczne w grupach 10-osobowych; Zajęcia praktyczne w grupach max. 5 osób.
1.3. Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 50 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika, potwierdzającego ukończenie szkolenia.
1.4. Planowany termin realizacji kursu:
• 20 osób – w terminie styczeń 2021 r.– marzec 2021 r.
• 30 osób – w terminie luty 2021 r. – maj 2021 r.
1.5 Program kursu: podzielony na dwie części: teoretyczna i praktyczną. Podczas części teoretycznej uczestnicy dowiedzą się wszystkiego na temat budowy wózków widłowych, zasad ich prawidłowego funkcjonowania, zasad BHP, obowiązujących wszystkich pracowników mających styczność z wózkami widłowymi a także szczegółowych instrukcji i przepisów prawa dotyczących obsługi tych pojazdów. Część praktyczna poświęcona jest nauce płynnej jazdy i obsłudze wózków widłowych w naturalnym środowisku. W tej części kursu przyszli operatorzy uczą się posługiwać prawidłowo widłami - podnosząc i transportując przedmioty oraz wymieniać butlę gazową.
2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy
2.1. Przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia.
2.2. Przeprowadzenie 50 godzin kursu operatora wózka widłowego wraz z bezpieczna wymianą butli gazowej, w tym:
a) 40 godzin zajęć teoretycznych (godziny lekcyjne po 45 min.), w tym zajęcia z udzielania pierwszej pomocy,
b) 10 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym
(godziny zegarowe po 60 min).
2.3. Przygotowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu.
2.4. Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników.
2.5. Zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) dostosowanej dla osób
z niepełnosprawnościami.
2.6. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne zorganizowane w dniach nauki szkolnej nie kolidowały ze szkolnym planem lekcji uczestników/uczestniczek kursu.
2.7. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty
2.8. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w trybie ustalonym przez Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć).
2.9. Zajęcia praktyczne będą ustalane indywidualnie z uczestnikiem/uczestniczką kursu.
2.10. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu.
2.11. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego praktycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu.
2.12. Przedłożenie Zamawiającemu wyników egzaminu wewnętrznego praktycznego i teoretycznego w formie kopii wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu.
2.13. Zapewnienie przez Wykonawcę badań lekarskich wraz z zaświadczeniem o zdolności do pracy dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego.
2.14. Zapewnienie przez Wykonawcę badania psychotechnicznego dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego.
2.15. Ubezpieczenie każdego z uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
2.16. Zgłoszenie uczestnika na egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) przed komisją UDT oraz dokonanie wszelkich formalności związanych z egzaminem.
2.17. Dokonanie opłaty za uczestników na egzamin państwowy UDT (egzamin teoretyczny i praktyczny – całość).
2.18. Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego, wyników egzaminu państwowego potwierdzających uzyskanie państwowych uprawnień UDT na wózki widłowe przez uczestników.
2.19. Zapewnienie uzyskania przez uczestników kursu, którzy pozytywnie zdali egzamin w UDT, uprawnień w języku polskim.
2.20. Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy).
2 Warunki udziału wykonawcy
3.1 Prowadzenie działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami).
3.2 Posiadanie działalności gospodarczej uprawniającej do prowadzenia kursu operatora wózka widłowego
3.3 Posiadanie infrastruktury odpowiedniej do zakresu prowadzonego szkolenia, tj:
a) zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) wyposażonej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, zlokalizowanej na terenie miasta Lubań,
b) zapewnienie placu manewrowego spełniającego wymogi szkoleniowo-egzaminacyjne, zlokalizowanego na terenie miasta Lubań,
c) pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy i obsługi wózków widłowych, który musi spełniać wymagania dozoru technicznego i wymagania bhp oraz bezpiecznej pracy i musi posiadać ważne badania techniczne,
d) przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
3.4 Zapewnienie, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez wykładowców/instruktorów posiadających wiedzę teoretyczną z zakresu szkolenia oraz prowadzących zajęcia praktyczne, posiadających kwalifikacje potwierdzone prze UDT zaświadczeniem kwalifikacyjnym w grupie, kategorii i zakresie- rodzaju urządzenia odpowiedniego dla zakresu szkolenia.
3.5 Zapewnienie, że wykładowca/instruktor posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia minimum 2 kursów na operatora wózków widłowych oraz udokumentowaną minimum 2-letnią praktyką w przeprowadzaniu szkoleń dla kandydatów na operatorów wózków widłowych, wskazaną w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by każdy z instruktorów uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadał wymagane uprawnienia oraz spełniał wszystkie wymogi opisane w niniejszym SIWZ.
3.7 Posiadanie w miejscu szkolenia niezbędnych pomocy dydaktycznych, właściwych ze względu na rodzaj prowadzonego szkolenia, w tym dotyczące pierwszej pomocy.
4. Miejsce przeprowadzenia usługi:
Zajęcia teoretyczne – Lubań
Zajęcia praktyczne – Lubań
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3600 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CENTRUM SZKOLENIOWE OMEGA ŁUKASZ DYBAŁA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Zakopiańska 9 30-418 Kraków
Kod pocztowy: 30-418
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9900
Waluta: PLN
NAZWA: KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA 50 UCZNIÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CENTRUM SZKOLENIOWE OMEGA ŁUKASZ DYBAŁA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Zakopiańska 9 30-418 Kraków
Kod pocztowy: 30-418
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50000
Waluta:
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.