eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa ochrony mienia i monitoringu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406645-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk:

Usługa ochrony mienia i monitoringu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, krajowy numer identyfikacyjny 32620400000000, ul. Strzeszyńska 34, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 6550200, 6550275
faks: 616 550 301
e-mail: office@igr.poznan.pl
www: www.igr.poznan.pl, https://www.e-bip.org.pl/igrpoznan/

adres profilu nabywcy: www.igr.poznan.pl, https://www.e-bip.org.pl/igrpoznan/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony mienia i monitoringu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IGR/ZP/272/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących usług:
1.1 Usługa ochrony
1) Usługa ochrony sprawowana będzie przez jednego pracownika ochrony (osoba spełniająca odpowiednie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838 z późn. zm.), w godzinach:
a) w dni robocze, przez które Strony rozumieją inne dni aniżeli soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1920 z późn. zm.) – od 15:00 do 7:00,
b) w soboty, niedziele i święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, a także inne dno wolne od pracy u Zamawiającego – całodobowo.
2) Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje:
a) działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń;
b) ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami;
c) świadczenie usług recepcyjnych w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego lub osób uprawnionych, przechowywaniu i wydawaniu kluczy wyłącznie Pracownikom i osobom uprawnionym za potwierdzeniem w odpowiednim rejestrze, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego;
d) prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy;
e) telefoniczne informowanie właściwych pracowników Zamawiającego o przybyciu gościa czy interesanta.
3) Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony, skierowanych przez Wykonawcę do wykonania Przedmiotu umowy:
a) jedna osoba w charakterze koordynatora zatrudniona przez Wykonawcę na umowę o pracę;
b) pracownicy wykonujący ochronę zatrudnieni przez Wykonawcę na umowę o pracę;
c) pracownicy ochrony nieskazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo;
d) pracownicy ochrony przeszkoleni w zakresie świadczenia usług recepcyjnych, aktualnych przepisów BHP i p.poż, udzielania pierwszej pomocy, posiadający wysoką kulturę osobistą i umiejętności interpersonalne, w tym kontakt z klientem,
e) wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszej umowy winni być wyposażeni w imienne identyfikatory z logo firmy.
1.2 Usługa monitoringu.
Zobowiązania Wykonawcy:
1) posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy,
2) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w jego dyspozycji,
3) zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składających się z co najmniej dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny,
4) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 15 min w godz. 7.00 – 20.00 oraz 10 min w godz. 20.00 – 7.00. od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar, itp.) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
5) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak: otwarte drzwi czy okna, ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące z obiektu odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp.,
6) zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego,
7) utrzymanie systemu alarmowego w chronionym obiekcie w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, dokonywanie napraw i okresowych przeglądów zapewniających sprawność systemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie na usługi społeczne na podstawie art. 138o ustawy, o wartości poniżej 750 000 euro

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa ochrony mienia i monitoringu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 243869.53 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „Protect” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: jankaczorowski@protect.net.pl
Adres pocztowy: ul. Wagrowska 6
Kod pocztowy: 61-369
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 299959.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 299959.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 319629.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.