eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa najmu opłatomatów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406426-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich:

Usługa najmu opłatomatów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760599-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 55 89 000
faks: 228 909 211
e-mail: zzp@zdm.waw.pl
www: www.zdm.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa najmu opłatomatów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDM/UM/DZP/105/PN/91/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawa opłatomatów do siedziby Zamawiającego
2. Dostosowanie Opłatomatów do wymagań dotyczących opłat :
a. Opłaty dodatkowe w SPPN;
b. Opłaty za zajęcie pasa drogi;
c. Opłaty za usuwanie pojazdu;
d. Opłaty za holowanie pojazdu;
e. Opłaty za odstąpienie od holowania pojazdu;
f. opłaty skarbowej.
Dostosowanie polegać będzie na zaprojektowaniu formularzy umożliwiającej mieszkańcowi dokonanie każdej z opłat za pomocą gotówki lub karty płatniczej zapewniając minimalizację czynności/ kroków niezbędnych do realizacji tych płatności. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do integracji z systemem bazodanowym Zamawiającego w celu pobierania informacji dotyczących płatności, oraz aktualizacji statusu dla każdej płatności.
3. Zapewnienie gotówki do wydawania reszty
4. Zapewnienie papieru w drukarce do drukowania potwierdzeń
5. Zapewnienie funkcjonowania terminala płatniczego obsługującego płatności Kartami Visa oraz MasterCard
6. Zapewnienie sprawności działania Opłatomatów, usuwanie błędów i usterek
7. Wprowadzenie drobnych poprawek i zmian w wydrukach potwierdzenia wpłaty
8. Wprowadzenie zmian w oprogramowaniu opłatomatów na wniosek zamawiającego Przekazywanie środków pieniężnych zgodnie z wartością przeprowadzanych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych na rachunek Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.14.44.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa najmu opłatomatów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 385236.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HILLTECH M&S S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ściegiennego 268 A
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 385236.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5287.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5350.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.