eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Budowa oświetlenia boiska przy ul. Brzezińskiej w Strykowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406419-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Gmina Stryków:

Budowa oświetlenia boiska przy ul. Brzezińskiej w Strykowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 555348-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540123187-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stryków, krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 427 198 002
faks: 427 198 193
e-mail: strykow@strykow.pl
www: www.bip.strykow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia boiska przy ul. Brzezińskiej w Strykowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZP.271.14.2020.GP.PZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest realizacja nowej infrastruktury oświetlenia boiska sportowego (piłkarskiego) w
Strykowie przy ul. Brzezińskiej 24, działka nr 148, o parametrach umożliwiających korzystanie z boiska
w porze wieczornej jak i w okresach wczesnego zmierzchu. W celu realizacji inwestycji na południowo
zachodniej stronie boiska zostanie zdemontowana przez użytkownika/zarządcę obiektu nieużytkowania
instalacja służąca dawniej do nawadniania boisk. W ramach inwestycji wybudowane zostanie 6 masztów
oświetleniowych o wysokości 18 m na fundamentach z 12 oprawami oświetleniowymi LED o łącznej
mocy 16,8 KW zasilanymi wewnętrzną linia z nowoprojektowanej rozdzielnicy oświetleniowej
zlokalizowanej na elewacji budynku szatni w sąsiedztwie istniejącego złącza energii elektrycznej. Zakres
robót obejmuje: montaż tablic elektrycznych, montaż masztów i opraw oświetleniowych, montaż linii
kablowej w wykopie i zasilenie projektowanej linii. Długość kabla YAKY 4x16 mm2 – 310 mb oraz
FeZn 25x4 mm – 330 m. Przed montażem masztów Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania
badania gruntu. W zależności od wyników badań gruntu należy zastosować dodatkowe belki ustrojowe
stosowne do zastosowanych fundamentów. Teren na całej trasie należy doprowadzić do stanu
pierwotnego po uprzednim zagęszczeniu. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną,
zapewnienie nadzoru bezpośredniego, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE
Dystrybucja S.A.– Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych
dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z
uruchomieniem instalacji. Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja
dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
ujęty jest w dokumentacji projektowej, będącej w posiadaniu Zamawiającego, w tym: projektach
budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących
załączniki do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami. Oferta musi
uwzględniać koszty związane m.in. z: organizacją placu budowy, z obsługą geodezyjną budowy,
zapewnieniem zgodnego z obowiązującymi przepisami kierownictwa budowy we wszystkich branżach,
zakupem, dostawą i wbudowaniem wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonaniem
wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzeniem wymaganych przepisami prawa dokumentów. Oferta
powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane
w projekcie i umożliwiających osiągniecie nie gorszego rezultatu oświetlenia, szczególnie w zakresie
natężenia oświetlenia i poziomu luminancji . Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady
w nim podane należy zweryfikować z dokumentacją projektową. Obowiązek ten spoczywa na
Wykonawcy. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej, w tym projektach
wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących
załącznik do SIWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Wszystkie koszty związane z realizacją
niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Roboty budowlane prowadzone zgodnie z decyzją o
pozwoleniu na budowę, są zaliczone do XXVI kategorii obiektów budowlanych więc ich rozpoczęcie i
zakończenie wymaga zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z
wszelkimi konsekwencjami. Wszystkie roboty należy wykonywać po wcześniejszej
uzgodnieniu/konsultacji z Zamawiającym oraz z kierownictwem zarządcy obiektu, którym jest MIEJSKI
KLUB SPORTOWY "ZJEDNOCZENI", REGON: 471320837, NIP: 7331086418 (w szczególności
roboty wpływające na funkcjonowaniem boiska sportowego). Oznaczenie wg CPV: 45212200-8 - Roboty
budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze
stadionami 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii
energetycznych 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00-6 -
Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 -9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia
drogowego 31527200-8 – Oświetlenie zewnętrzne Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ogólne wymagania w zakresie
realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty muszą zostać wykonane z zachowaniem wymagań i zgodnie
z obowiązującymi prawem, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.
U. 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami dotyczącymi BHP
przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6
lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych
(Dz. U. nr 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, przy
dołożeniu należytej staranności w ich wykonaniu, dobrą jakością i zachowaniem właściwej organizacji
pracy. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w
budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca
przedstawia niezwłocznie Zamawiającemu, na jego żądanie. Dokumentacja ta musi zostać przekazana
Zamawiającemu najpóźniej z dniem zgłoszenia ostatecznego odbioru robót. 3) Wykonawca robót ponosi
odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wykonawca
zobowiązany jest zabezpieczyć wykonywane roboty przed normalnymi skutkami warunków
atmosferycznych. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów własnych Wykonawcy,
nowych i wolnych od wad. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone
zamawiającemu przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca winien
zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 6) Zamawiający nie
zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót i terenu budowy/robót. 7) Przed rozpoczęciem robót,
Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami
techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną
odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać teren robót w należytym porządku i
czystości. Odpady Wykonawca będzie gromadził w jednym miejscu i wywoził na bieżąco, a po
zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. Usunięcie zbędnych
odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami utylizacji i składowania
materiałów odpadowych określonymi w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j.
Dz.U. 2019 r., poz. 701 ze zm.). 8) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania.
9) Zamówienie należy wykonać z materiałów własnych, nowych i wolnych od wad. 11) Wykonawca jest
zobowiązany do prowadzenia robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu na
którym będą prowadzone roboty. 12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody związane z
prowadzonymi robotami oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków osób przebywających na terenie
budowy, w tym osób trzecich. 13) W przypadku, gdyby wobec Zamawiającego skierowane zostały
jakiekolwiek roszczenia osób przebywających na terenie budowy, powstałe w związku z pracami
wykonywanymi przez Wykonawcę, Wykonawca bezwarunkowo i nieodwołalnie na żądanie
Zamawiającego przejmie odpowiedzialność i prowadzenie sprawy. O przejęciu prowadzenia sprawy
Wykonawca niezwłocznie powiadomi osobę trzecią. Równoważność: 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części)
przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę . 2. Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez
odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego. 4. Za równoważne Zamawiający uzna oferty lub rozwiązania umożliwiające
uzyskanie rezultatu założonego przez Zamawiającego; spełniające wymagania w stopniu nie gorszym, niż
wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, jak w pkt. 1 lub 2, w zakresie cech, parametrów i
właściwości odnoszących się bezpośrednio do funkcji (mające na nie wpływ) jakie to zamówienie, po
zrealizowaniu – winno pełnić. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - Wymagania w
zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę, Podwykonawcę, lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia czynności w zakresie
realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze
zm.). Tym samym, jeżeli czynności potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia mają cechy
wynikające z kodeksowej definicji umowy o pracę - mamy do czynienia z aktywizacją obowiązku
wynikającego z art. 29 ust. 3a Pzp oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp. W czasie i w zakresie realizacji
zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę, lub dalszego
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących roboty budowlane, w
szczególności: roboty instalacyjne elektryczne, elektroenergetyczne, roboty dotyczące posadowienia i
montażu słupów/masztów oświetleniowych, obsługę mechanicznego i elektrycznego sprzętu i maszyn na
budowie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
czynności: elektryka, instalatora, montera, robotnika ogólnobudowlanego, operatora maszyn, urządzeń i
innego sprzętu. Powyższe wymogi nie dotyczą osób kierujących i nadzorujących budową oraz dostawców
materiałów budowlanych i sprzętu. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c.
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na
każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie
przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub
Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których
dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne
określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte
wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wysokości
wynagrodzenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub
Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia
czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem
regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać
zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (tj. w szczególności bez adresów, nr
PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c.
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie
umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.
U. z 2019, poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016. Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji.; 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu
zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę
kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 5. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych
przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
wymogu zatrudnienia osób wykonujących zamówienie na podstawie umowy o pracę traktowane będzie
jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości
co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca może powierzyć część
zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części
zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem
przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.61.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę SP – INSTAL Sebastian Przepiórski ul. Długa 6 Lok. 5, 95 – 100 Zgierz, cena – 242.310,00 zł brutto.
W trakcie prowadzonego postępowania, Zamawiający ustalił, że ww. Wykonawca złożył informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, co musiało skutkować wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem jego oferty.
W świetle brzmienia z art. 24 ust. 1 pkt 17 ustawy Pzp Zamawiający jest zobowiązany wykluczyć Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dodatkowo zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający jest zobligowany unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wg którego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.