eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r. Kętrzyńska Grupa Zakupowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406062-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Zarząd Powiatu w Kętrzynie:

Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r. Kętrzyńska Grupa Zakupowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612261-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540232277-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Kętrzynie, krajowy numer identyfikacyjny 51074245100000, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 089 7517500, 7511690
faks: 897 512 401
e-mail: starostwo@starostwo.ketrzyn.pl
www: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r. Kętrzyńska Grupa Zakupowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW.PK.343.22.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r. do 283 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10%) 2 639,23 MWh. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. Wykonawca wykonując kalkulację dla potrzeb złożenia Oferty winien uwzględnić możliwe wahanie poboru energii. 2. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach: Część 1 zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów. Część 2 zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego. 3. Część 1 zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów 1) Ilość punktów poboru 168 2) Łączny szacowany wolumen (+/-10%) 2 027,69 MWh z tego: Strefa I 1 072,85 MWh Strefa II 645,39 MWh Strefa III 309,45 MWh szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a do SIWZ 3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawartych zostanie 6 (sześć) umów. 4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r., z zastrzeżeniem że Gmina Kętrzyn - w związku z planowanym montażem instalacji fotowoltaicznych na obiektach: Szkoła Podstawowa, Biedaszki (poz. 15 wykazu), Szkoła Podstawowa Nakomiady (poz. 16 wykazu), Szkoła Podstawowa w Kruszewcu Karolewo (poz. 17 wykazu), zastrzega możliwość wyłączenia tych punktów poboru w IV kwartale 2021. Wyłączenie nastąpi w formie aneksu do umowy. 4. Część 2 zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego 1) Ilość punktów poboru 115 2) Łączny szacowany wolumen (+/- 10%) 611,54 MWh Strefa I 150,59 MWh Strefa II 460,95 MWh Strefa III 0,00 MWh szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1b do SIWZ 3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarte zostaną 2 (dwie) umowy. 4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.04.2021r. do 31.03.2022r. 5. Standardy jakościowe: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 503) w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 169085 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ENEA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górecka 1
Kod pocztowy: 60-201
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 168756.49

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 168756.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 207259.56
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.