eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie Pole › Zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Legnickie Pole.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-20

Ogłoszenie nr 510405902-N-2021 z dnia 2021-01-20 r.
Wójt Gminy Legnickie Pole:

Zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Legnickie Pole.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550039-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540108448-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Legnickie Pole, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Kiliana Ignacego Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 86 858 28 10
faks: (076) 858 28 12
e-mail: sekretariat@legnickiepole.pl
www: http:/www.bip.legnickiepole.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http:/www.bip.legnickiepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Legnickie Pole.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ROG.271.14.2020.U.PN

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Legnickie Pole, w sposób zapewniający osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku na w gminach (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), obowiązującym miejscowo planem gospodarki odpadami oraz zapisami projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy legnickie Pole.
Przedmiot zamówienia wg CPV:
90500000-2 Usługi związane z odpadami,
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów,
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami,

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje:
2.1. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zmieszanych z popiołem o kodzie 20 03 01 w ilości szacunkowej ok. 1 165,0 Mg;
2.2. odpadów ulegających biodegradacji o kodach 20 02 01, 20 01 08 w ilości szacunkowej ok. 430,00 Mg;
2.3. papieru i tektury, opakowań z papieru i tektury o kodach 20 01 01, 15 01 01 w ilości szacunkowej ok. 17,2 Mg;
2.4. tworzyw sztucznych, metali, opakowań z metali, opakowań z tworzyw sztucznych o kodach 15 01 02, 20 01 15 01 04, 20 01 40 39 w ilości szacunkowej ok. 140,00Mg;
2.5. szkła, opakowań ze szkła o kodach 20 01 02, 15 01 07 w ilości szacunkowej ok. 103,40/Mg;
2.6. odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości szacunkowej ok. 41,90 Mg;
2.7. zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20, 01 23 i 20 01 35 o kodzie 20 01 36 w ilości szacunkowej 12,40 Mg.
2.8. zużyte opony o kodzie 16 01 03 w ilości szacunkowej ok.15,00 Mg
3. Sposób świadczenia usługi:
3.1.W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) dla: instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów, instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji, składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zbieranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), przy czym wspomniane instalacje nie muszą posiadać statusu instalacji regionalnej.
3.2. Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (rozumianą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819), dalej określaną jako „Karta Przekazania Odpadów”), przekazaną Zamawiającemu wraz z fakturą VAT za miesiąc, którego karta dotyczy. Dane z karty muszą być zgodne z kwitami wagowymi, potwierdzających czas i wagę odpadów komunalnych przyjętych do instalacji.
3.3. Wskazane w SIWZ szacunkowe ilości odpadów komunalnych, stanowią przewidywaną ilość do przekazania w okresie od 01.07.2020 do 30.06.2021r. odpadów komunalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych w pkt. 2. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji do zagospodarowania mniejszej lub większej ilości odpadów danego rodzaju po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie.
3.4. Jeżeli instalacja komunalna wykonawcy nie będzie w stanie przyjąć odpadów z terenu Gminy Legnickie Pole, Wykonawca będzie musiał wskazać inna instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji komunalnej. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Gminy Legnickie Pole większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikających z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość.
3.5. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów na instalację komunalną, a także wskaże temu podmiotowi inna instalację komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów.
3.6. W przypadku wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w pkt. 3.5. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie że jest w stanie przyjąć odpady do swojej instalacji komunalnej najpóźniej w pierwszym dniu po zakończeniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów komunalnych.
3.7. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godzin od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady w dni robocze w godzinach co najmniej od 8:00 do 16:00.
3.9. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a) ważenie odrębnie dla każdej frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze, a ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego;
b) dokumentowanie przez Wykonawcę dostawy odpadów. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopię w/w dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów, a zestawienie w/w dokumentów każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu za miesiąc poprzedni wraz Kartami przekazania odpadów;
c) przekazanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów w terminach wskazanych w tychże przepisach.
4. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonujące obowiązki w zagospodarowania odpadów komunalnych, obsługujących urządzenia instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, wykonujących czynności sortowania odpadów itp.
Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – ogólne warunki umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt. 4 ww. ustawy, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 650 000,00 zł brutto.

Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1 152 452,88 zł brutto.

Cena oferty przewyższa kwotę, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
W związku z powyższym postępowanie należało unieważnić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.