eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w 2021 roku - w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510404687-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Gmina Miasto Częstochowa:

Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w 2021 roku - w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604245-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Częstochowa, krajowy numer identyfikacyjny 15139900200000, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48343707100
faks: +48343707170
e-mail: przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
www: www.czestochowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w 2021 roku - w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ.271.66.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów
eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w 2021 roku – w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu artykułów oraz ich przewidywane ilości. Ilości te
oraz asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów oraz ich asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek nieuwzględnionych w załączniku nr
1, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy. Ceny dodatkowych artykułów nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe Wykonawcy.
Dostarczone artykuły muszą być nowe, wolne od wad technicznych, a ich termin ważności (przydatności) winien być nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99123.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 107350.77

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 107350.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126884.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.