To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-19
Sprzedaż i dostawa papierosów do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614776-N-2020
Numer ogłoszenia: 540531654-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 943 423 021
faks: 943 422 768
e-mail: przetargi@mzk.koszalin.pl
www: http://mzk.koszalin.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sprzedaż i dostawa papierosów do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NO-JP-2210-12/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa papierosów do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, sukcesywnie przez okres trwania umowy, w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Podana ilość dotyczy całego okresu obowiązywania umowy.
2. Przedmiot zamówienia musi być prawidłowo oznaczony odpowiednimi znakami akcyzy; zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 07 czerwca 2019 roku w sprawie oznaczenia wyrobów akcyzowych znakami akcyzy (Dz. U. z 2019 roku poz. 1147); nie może być importowany, przywieziony na terytorium kraju w wyniku nabycia wewnątrzwspólnotowego – poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy.
3. Wykonawca będzie realizował dostawy sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie później w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia następnego od daty otrzymania, przez Wykonawcę, zamówienia.
4. Szczegółowy asortyment oraz ilość każdorazowej dostawy Zamawiający będzie podawał za pośrednictwem poczty elektronicznej lub przekazywał, za pokwitowaniem, przedstawicielowi Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu. Dostarczany towar musi mieć termin ważności, co najmniej przez 5 miesięcy od daty dostawy.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, na stacje paliw Zamawiającego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 9 oraz przy ul. Wąwozowej 1a.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.99.13.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 780000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Carmen Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 93
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 898595.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 898595.90
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa sygnalizacji świetlnej w ciągu DW 124 m. Cedynia
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą urządzeń do ich magazynowania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE W 2026 ROKU.
- Budowa sygnalizacji świetlnej w ciągu DW 120 m. Glinna
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW KONSERWACYJNYCH I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNO - CHŁODNICZEGO NA RZECZ 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ROKU 2026 (2 ZADANIA).
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych, maszyn faksowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek eksploatowanych w 17 WOG w Koszalinie (3 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





