To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-19
Dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 763512-N-2020
Numer ogłoszenia: 540545872-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 723183366
faks: 323183362
e-mail: e.przetargi@szpital2myslowice.pl
www: www.szpital2myslowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Szp.2/NZ-271-25/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 33 części zamówienia - pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
1.OSŁONA NA PRZEWODY STERYLNE
2.KOMPRESY
3.KOMPRESY II
4.SIATKA CHIRURGICZNA
5.SUKIENKI OPERACYJNE
6.ZESTAW DO WKŁUCIA CENTRALNEGO
7.MATY, PODKŁADY
8.FARTUCH STERYLNY
9.SERWETY
10.TAMPONY, TUPFERY
11.OSŁONY ORTOPEDYCZNE
12.CZEPKI
13.FARTUCHY STERYLNE
14.PRZYLEPCE, PASKI DO ZAMYKANIA RAN
15.PRZYLEPCE
16.GAZA, WATA
17.PODKŁADY Z FIZELINY
18.FARTUCHY
19.KOSZULE ZABIEGOWE
20.OSŁONA
21.PRZYLEPCE Z FOLII
22.PRZYLEPCE
23.KIESZENIE NA NARZEDZIA
24.KOMPRESY III
25.OPATRUNKI II
26.OPASKI, RĘKAWY
27.FOLIA OPERACYJNA
28.SERWETY, OSŁONY II
29.OPATRUNKI, PLASTRY
30.KOMPLETY CHIRURGICZNE
31.MASKI CHIRURGICZNE
32.OPATRUNKI DO MOCOWANIA KANIUL
33.OPASKI GIPSOWE
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.33 SIWZ.
4.2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
4.4. Produkty objęte niniejszym zamówieniem muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn zm.) , w tym spełniać następujące wymagania:
4.4.1. muszą spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę,
4.4.2. wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
4.4.3. są oznakowane znakiem CE.
4.5. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych wyrobów nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
4.6. Wielkości określone specyfikacją asortymentowo - ilościową zostały oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i są wielkością maksymalną. Ostateczna wielkość dostawy zostanie określona na podstawie sukcesywnych zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego.
4.7. Zamawiający podał w załączniku nr 2 optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej.
4.8. W miejscach gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności.
4.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.:
4.10.1. Podane w Specyfikacjach Asortymentowo-Cenowa ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty.
4.10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów.
4.10.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy.
4.10.4. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu.
4.10.5. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia.
4.10. Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: osłona na przewody sterylne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1877.48 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1817.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5825.52
Waluta: pln
NAZWA: kompresy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2022.10 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2400.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4108.32
Waluta: pln
NAZWA: kompresy II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4362.05 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4573.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7135.13
Waluta: pln
NAZWA: siatka chirurgiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2741.35 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3177.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3177.74
Waluta: pln
NAZWA: sukienka
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zestaw do wkłucia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18926.25 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17253.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23814.00
Waluta: pln
NAZWA: maty, podkłady
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14386.01 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23226.48
Waluta: pln
NAZWA: fartuch sterylny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 547.45 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 567.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1038.42
Waluta: pln
NAZWA: serwety
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8694.23 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10594.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15768.00
Waluta: pln
NAZWA: tampony, tupfery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 901.87 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5616.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5616.00
Waluta: pln
NAZWA: osłony ortopedyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 449.08 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 498.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1360.80
Waluta: pln
NAZWA: czepki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: fartuchy sterylne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55076.16 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59184.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 73206.72
Waluta: pln
NAZWA: przylepce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 265.33 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 211.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 317.52
Waluta: pln
NAZWA: 14a - przylepce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1567.27 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1008.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1858.59
Waluta: pln
NAZWA: gaza, wata
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6756.29 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7400.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7673.78
Waluta: pln
NAZWA: podkład z flizeliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12978.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26568.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38232.00
Waluta: pln
NAZWA: fartuchy niesterylne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23782.70 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20934.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80678.16
Waluta: pln
NAZWA: koszule zabiegowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6952.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15811.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18221.76
Waluta: pln
NAZWA: osłona
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1149.48 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1270.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2918.16
Waluta: pln
NAZWA: przylepce z folii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 469.06 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 516.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 521.64
Waluta: pln
NAZWA: przylepce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 922.88 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 933.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1002.24
Waluta: pln
NAZWA: kieszenie na narzędzia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 556.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1263.60
Waluta: pln
NAZWA: kompresy III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30863.95 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32006.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34170.12
Waluta: pln
NAZWA: opatrunki II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4858.51 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5620.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8810.64
Waluta: pln
NAZWA: opaski, rękawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5462.17 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5602.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8287.53
Waluta: pln
NAZWA: folia operacyjna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 786.92 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 671.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 819.72
Waluta: pln
NAZWA: serwety, osłony II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8666.42 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6999.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13568.90
Waluta: pln
NAZWA: opatrunki, plastry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1451.37 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2332.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2332.58
Waluta: pln
NAZWA: komplety chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112270.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 82620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 108000.00
Waluta: pln
NAZWA: maski chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31559.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16383.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59097.60
Waluta: pln
NAZWA: opatrunki do mocowań kaniul
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4659.72 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4510.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19543.68
Waluta: pln
NAZWA: opaski gipsowe, podkłady gipsowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3728.60 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3858.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5090.58
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- "Zakup 1 szt. samochodu typu PICUP z napędem 4x4 dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach w 2025 r."
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mieście Mysłowice w roku 2026
- Psychoterapia rodzinna
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny, Endoskopia oraz Sterylizacja Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych łyżek wraz dzierżawą 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddziału Klinicznego AiIT
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





