eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO W LATACH 2021-2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510404169-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o.:

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO W LATACH 2021-2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759057-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 20204224000000, ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 627 855 154
faks: 627 855 166
e-mail: sgk@sgk-sycow.pl
www: www.sgk-sycow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO W LATACH 2021-2022

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/1/UKZ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wraz transportem oleju napędowego na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych SGK Sp. z o.o. w latach 2021-2022.
b) Dostarczony olej napędowy winien odpowiadać parametrom określonym w normie PN-EN 590+A1: 2017-06 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. ws wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015, poz. 1680).
c) Przewidywania ilość zamówienia ogółem: 120 000 l oleju napędowego, w tym olej zimowy.
d) Przewidywana ilość zamówienia na rok 60 000 l oleju napędowego, w tym olej zimowy.
e) Przewidywana ilość zamówienia miesięcznie: 5 000 l oleju napędowego.
f) Maksymalna jednorazowa dostawa oleju napędowego wynosi 5 000 l.
g) Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia jest wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) zakupów bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych.
h) Olej napędowy będzie dostarczany do zbiornika stanowiącego własność Zamawiającego, zbiornik znajduje się na terenie prowadzonej przez Zamawiającego działalności przy ul. Wrocławskiej 8 w Sycowie.
i) Zamawiający zastrzega aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze (od pn do pt) w godzinach od 7°° do 15°° każdorazowo w obecności pracownika Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia składane będą telefonicznie.
j) Przy realizacji każdej dostawy Wykonawca musi posiadać aktualny atest/świadectwo, sporządzone przez uprawnione laboratorium; atest/świadectwo musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo, oraz musi być zaopatrzone w datę wykonania badań; badania dostarczonego paliw winny być przeprowadzone nie wcześniej niż 3 dni przed dostawą.
k) Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania : w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy.
l) W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego paliwa (po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy) Zamawiający może zlecić na koszt Wykonawcy wykonanie badań próbki tej dostawy w niezależnym laboratorium.
m) Rozbieżność polegająca na niezgodności parametrów próbki paliwa z danej dostawy z parametrami wynikającymi z dostarczonego atestu jakościowego producenta potwierdzona badaniem laboratoryjnym, uważana będzie jako dostawa niezgodna z zamówieniem. Konsekwencją uznania dostawy jako niezgodnej z zamówieniem będzie natychmiastowy odbiór dostarczonego wadliwego paliwa przez Wykonawcę na jego koszt i niezwłoczne dostarczenie oleju napędowego wolnego od wad oraz pokrycie wszystkich kosztów i strat poniesionych przez Zamawiającego spowodowanych wadliwą dostawą.
n) Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania paliwa.
o) Rozliczenie będzie następowało za faktyczną ilość dostarczonego paliwa (litry rzeczywiste, bez przeliczania na ilość w temperaturze referencyjnej) każdorazowo po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw na dzień zgłoszenia zamówienia oraz przy zastosowaniu ustalonej wielkości rabatu w % w wysokości określonej przez Wykonawcę w ofercie. Zaproponowane upusty są wielkościami stałymi przez cały okres obowiązywania umowy.
p) Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę jednostkową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38880.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PUH BIS Sp.j. Józef Szyszka i Jerzy Szyszka
Email wykonawcy: bisbralin@bisbralin.pl
Adres pocztowy: ul. Namysłowska 7
Kod pocztowy: 63-640
Miejscowość: Bralin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 388800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 388800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 396000.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.