To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr RPKP.06.05.00-04-0010/18, pn.: „Utworzenie Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego”.
Numer ogłoszenia: 610595-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 52 33 29 486
faks: 52 33 29 486
e-mail: daniel.siewert@wdeckipark.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): nr sprawy: WPK.2/2020/RPO
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część nr I – Narzędzia dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3192.73 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3250.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3743.26
Waluta: pln
NAZWA: Część nr II- Pomoce dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22355.09 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20689.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22703.34
Waluta: pln
NAZWA: Część nr III- System audio
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100940.05 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 111930.00
Waluta:
NAZWA: Część nr IV- Inny sprzęt biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33072.15 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43788.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43788.00
Waluta: pln
NAZWA: Część nr V- Drukarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20457.15 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33050.00
Waluta: pln
NAZWA: Część nr VI- Komputery
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP -Nie wpłynęła żadna oferta
NAZWA: Część nr VII- Sprzęt fotograficzny i optyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99754.92 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 104283.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 104283.09
Waluta: pln
NAZWA: Część nr VIII – Oprogramowanie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28195.12 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30000.00
Waluta: pln
NAZWA: Część nr IX- Sprzęt sportowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP- nie wpłynęła żadna oferta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 12 w Zespole Szkół Miejskich nr 3 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 11 w Zespole Szkół Miejskich nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.