Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 2"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 2” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 52 559 20 18
faks: 52 559 20 18
e-mail: pcpr@tuchola.pl
www: www.bippcprtuchola.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 2"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Meble” Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych
i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli – 2 łóżek piętrowych i 2 regałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.3 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. Minimalne okresy gwarancji Wykonawcy (sprzedającego) wymagane przez Zamawiającego: gwarancja pełna na 24 miesiące w systemie door-to-door. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39100000-3 – meble. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi ul. Świecka 95, 89-500 Tuchola. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i jego ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: URBANIAK MEBLE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ŚLIWICZKI 1A
Kod pocztowy: 89-530
Miejscowość: ŚLIWICE
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2752.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2752.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup i dostawa rękawic medycznych z podziałem na 2 pakiety
- Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynkach podmiotu ochrony ludności - OSiR w Tucholi, na potrzeby(..)zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym ewakuacji ludności
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego - etap 2"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tucholi w latach 2026-2027"
- "Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Tucholskiego w roku 2026"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach ośrodka "Senior+""
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Dostawa mebli wraz z montażem do poszczególnych komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Zakup wyposażenia do Gminnej Biblioteki Publicznej w Zbójnie
- WYKONANIE I DOSTAWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z MONTAŻEM
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





