eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie"Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402768-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych:

"Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765662-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540541707-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 20071546000000, ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 86 477 02 00
faks: 86 275 31 53
e-mail: administracja.pzosipo@wysokomazowiecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem (dostawą objęte są oryginalne lub równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek, faksów) – zgodnie z załączonym do SIWZ szczegółowym formularzem ofertowym – zał. nr 2 do SIWZ.

2. Świadczenie opisanych wyżej dostaw wymagane jest dla następujących lokalizacji Zamawiającego:

1) Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15A,
2) Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15A, II PIĘTRO,
3) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Jagiellońska 4,
4) Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Władysława Pelca 11,
5) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1000 Lecia 15,
6) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Ciechanowcu, 18-230 Ciechanowiec, ul. Szkolna 8,
7) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Czyżewie, 18-220 Czyżew, ul. Niepodległości 3,
8) Zespół Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie, Krzyżewo 32, 18-218 Sokoły,
9) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1B,
10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul, Mickiewicza 1A.
3. Zamawiający działa w imieniu i na rzecz wyżej wymienionych jednostek.
4. Zamawiający wymaga dostawy materiałów fabrycznie nowych. Nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów regenerowanych. Fabrycznie nowe oznacza m.in. nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz, toner, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania.
Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony
i ponownie napełniony. W szczególności, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych oferowany produkt powinien być niezawodny w eksploatacji. Jakość wydruku (kopii), wydajność ( równa ilości w eksploatacji oryginałów), szybkość schnięcia (utrwalania), nie zmywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zastosowany, oraz nie może utracić warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, gdy zaoferowany produkt będzie znacząco odbiegał od oryginału podczas eksploatacji Zamawiający będzie miał podstawę do jego wymiany na koszt Wykonawcy zamówienia.
5. Zamawiający wymaga bezwzględnie realizacji zamówienia w maksymalnym czasie 4 dni od chwili złożenia zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku, gdy użycie produktu dostarczonego przez Wykonawcę spowoduje uszkodzenie sprzętu, obciąży Wykonawcę kosztami naprawy wykonanej przez serwisanta.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie rozwiązań równoważnych.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy odbioru zużytych tuszy i tonerów na koszt Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 70863.38 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INV MEDIA SP. Z O. O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. ALZACKA16/1
Kod pocztowy: 03-972
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 86157.74

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 86157.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93263.52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.