eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa utrzymania czystości i porządku w DORD OT w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402746-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego:

Usługa utrzymania czystości i porządku w DORD OT w Świdnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 93119136700000, ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 774 67 70
faks: 71 774 67 99
e-mail: logistyka@word.wroc.pl
www: www.word.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - samorządowa wojewódzka osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości i porządku w DORD OT w Świdnicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OL-ZP/07/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: stałe, kompleksowe świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w DORD OT w Świdnicy, ul. Głowackiego 1, 58-100 Świdnica.
2. Charakterystyka powierzchni objętej usługą utrzymania czystości i porządku:
3.1. Budynek:
Łączna powierzchnia budynku przeznaczona do sprzątania: 104,10 m2, w tym płytki gresowe: 43,28 m2, wykładzina PCV: 60,82 m2;
Powierzchnia przeszkleń do mycia: 5 szt. okien o pow. (3x4,5 m2, 1x1,3m2, 1x2,7 m2) oraz okienko w poczekalni: 0,5 m2, drzwi wejściowe: 2,2 m2.
Liczba sanitariatów: 2 szt.
3.2. Kontenery (plac manewrowy):
Lokalizacja: ul. Armii Krajowej, 58-100 Świdnica.
Powierzchnia (wykładzina PCV): pomieszczenie egzaminatorów: 7, 26 m2, poczekalnia dla osób zdających: 11,66 m2,
Powierzchnia przeszkleń do mycia: 3 szt. o pow. ok. 3,9 m2


3. Wymagania ogólne związane z przedmiotem zamówienia:
3.1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę:
3.1.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga aby do realizacji niniejszego zamówienia, zostali skierowani wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
3.1.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 1 osoby w łącznym wymiarze minimum 0,5 etatu.
3.1.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
3.1.4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.
3.2. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi i odpowiada za jakość świadczonych usług.
3.4. Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów w zakresie ochrony osób i mienia, bhp, p.poż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w DORD OT w Świdnicy.
3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy.
3.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia.
3.7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu imiennych list osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z informacją dotyczącą zakresu wykonywanych przez nie czynności. Każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej (najpóźniej dzień przed zmianą) zgłoszone w formie pisemnej osobie upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego (w umowie).
3.8. Usługa utrzymania czystości i porządku musi być realizowana w dniach i godzinach pracy Zamawiającego.
3.9. Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą mogą dodać/zamienić/zrezygnować z części obowiązków wynikających z dodatkowych potrzeb.
3.10. Zaleca się, w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie Zamawiającego wskazanym do realizacji usługi.
3.11. Zamawiający zapewnia narzędzia, sprzęt, środki czystości, środki dezynfekujące, płyny do dezynfekcji różnych powierzchni, artykuły chemii gospodarczej, worki foliowe (do niszczarek, koszy na śmieci, do segregacji odpadów), papier toaletowy, jednorazowe ręczniki papierowe dostosowane do istniejących pojemników, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe, środki zapachowe (w tym aerozole), itp. w ilościach zapewniających niezakłócone funkcjonowanie ośrodka.
3.12. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania opieki nad mieniem Zamawiającego, znajdującym się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczenia pomieszczeń przed dostępem osób postronnych w czasie prowadzonych prac. Niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii.
3.13. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-bytowe i magazynowe.
3.14. Zamawiający zapewni Wykonawcy na własny koszt dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Usługa utrzymania czystości i porządku w DORD OT w Świdnicy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę, wpłynęła jedna oferta.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia były usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych (należą do nich usługi utrzymania czystości). Usługi sprzątania powierzchni biurowych jako dobra popularne są szeroko na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Ponadto sposób ich wykonywania, przy zdefiniowanym przez Zamawiającego szczegółowym zakresie, będzie zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. (art. 70 ustawy Pzp)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.