eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402431-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku:

Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 592655-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540205308-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50637922000000, Fabryczna 27, 15-471 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 8693550, 8694550
faks: 858 693 566
e-mail: zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
www: www.zozmswia.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.2344.41.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa materiałów jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 351.49 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o., sp.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 331.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 331.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 331.25
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: mate. jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5140.80 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zarys International Group, sp.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4752

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4752
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5736
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: pln
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6825.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sun-Med Spółka cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Franciszkańska 104/112
Kod pocztowy: 91-845
Miejscowość: Łodź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6500

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11060
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4567.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o., s.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4709.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4709.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4709.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: materiały jednorazowgo użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: materiały jednorzowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12217.80 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TESA Teresa Woźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kuźnicy Kołłątajowskiej 32
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4920

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3450
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4920
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1050 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1541.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1541.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1541.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 560.70 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TESA Teresa Woźniewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kuźnicy Kołłątajowskiej 32
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 520

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 520
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 690
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2971.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TESA Teresa Woźniewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kuźnicy Kołłątajowskiej 32
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2960

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3350
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: materiały jednorzowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20317.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 20686

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20686
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20686
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 67876.20 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Endos Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wojska Polskiego 82 b
Kod pocztowy: 05-506
Miejscowość: Wilcza Góra
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10698

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10698
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14200
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6562.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sun-Med Spółka Cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Franciszkańska 104/112
Kod pocztowy: 91-845
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6225

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6225
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6225
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 27
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 28
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 29
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 30
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 31
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2047.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Medox Pro Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grodzka 20/4
Kod pocztowy: 70-560
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2056

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2056
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3400
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 32
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17535 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Beryl Med Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3100

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7400
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 33
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7686 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wendów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4331.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4331.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7380
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 34
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 35
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17372.22 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sun-Med Spółka cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Franciszkańska 104/112
Kod pocztowy: 05-501
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9000
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 36
NAZWA: materiały jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17333.33 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TESA Teresa Woźniewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kuźnicy Kołłątajowskiej 32
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12600

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5700
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.