eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2021 roku wraz z przejęciem pracownika Zamawiającego w trybie art. 23 (1) kodeksu pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401778-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim:

Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2021 roku wraz z przejęciem pracownika Zamawiającego w trybie art. 23 (1) kodeksu pracy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610175-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, krajowy numer identyfikacyjny 36758620000000, ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 276 76 00
faks: 41 265 22 51
e-mail: biuro@mopsostrowiec.pl
www: www.mopsostrowiec.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2021 roku wraz z przejęciem pracownika Zamawiającego w trybie art. 23 (1) kodeksu pracy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomicznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w zakresie:  przygotowywania i wydawania gorących dwudaniowych posiłków, zwanych dalej posiłkami, w dwóch miejscach będących w dyspozycji Wykonawcy na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego dla osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., zwany w dalszej części MOPS (spożywanie wydanych posiłków odbywa się w tych miejscach),  przygotowania gorących dwudaniowych posiłków, zapakowania w pojemniki jednorazowego użytku i przygotowania do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem. 3. Wykonawca, który uzyska niniejsze zamówienie zobowiązany jest również do przejęcia pracownika Zamawiającego w trybie art. 23(1) kodeksu pracy. Wykonawca w związku z przejęciem zadania realizowanego przez Zamawiającego zgodnie z art. 23(1) k.p. będzie pracodawcą dla następującego pracownika:  pomoc kuchenna - 1 osoba, 1 etat. Szczegółowe informacje dot. przejęcia pracownika zawiera Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.:  liczba posiłków wydawanych w lokalach Wykonawcy - max. 22.700 (ok. 90 posiłków średnio dziennie),  liczba posiłków przygotowanych do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych MOPS – max.6.300 (ok. 25 posiłków dziennie), Łączna maksymalna liczba posiłków: 29.000 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych posiłków w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej liczby posiłków, a tym samym maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonej w umowie. Przewidywana maksymalna liczba dni żywieniowych: 254 dni robocze. Podana liczba posiłków może ulegać ciągłym zmianom z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np.: z powodu zmiany przepisów o pomocy społecznej, zmiany liczby osób zakwalifikowanych przez MOPS do dożywiania lub innych przyczyn. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszania ilości zamawianych posiłków, a ryzyko z tego tytułu obciąża Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydania większej liczby posiłków dziennie, termin wykonania zamówienia może ulec skróceniu. Powyższe okoliczności nie mogą być powodem zerwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Informacyjnie Zamawiający przedstawia, że w okresie od stycznia do września 2020 r. średniomiesięczna liczba planowanych posiłków wynosiła 3.008 i średniomiesięczna liczba wydanych posiłków wyniosła 2.343. Z doświadczenia z lat ubiegłych Zamawiający wskazuje, iż liczba dziennie wydanych posiłków jest mniejsza o ok. 16-23% w stosunku do liczby planowanych posiłków. 5. Wydawanie posiłków odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w godzinach od godz. 12:00 do godz. 14:00 w 2 miejscach na terenie miasta Ostrowca Św. należących do Wykonawcy i dostosowanych do wydawania posiłków na naczyniach tradycyjnych. Wykonawca musi posiadać lub dysponować 2 zapleczami gastronomicznymi (zwanymi w dalszej części miejscem lub lokalem) do wydawania posiłków na terenie miasta Ostrowca Św. Posiadanie zaplecza Wykonawca musi udokumentować (własność, umowa najmu, dzierżawa, porozumienie). Miejsca te muszą być dopuszczone przez Sanepid do wydawania i spożywania w nich posiłków na naczyniach tradycyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 295370.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Fundacja Pomocna Dłoń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja 3-go Maja 73
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 319000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 319000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 319000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z treścią art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego A.262.4.2020 nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 24 listopada 2020 r. do godz. 9:00 dlatego postępowanie zostało przeprowadzone w trybie powyżej wartości 30000 euro a poniżej kwot, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.