eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ¦wiêtokrzyski › Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T.



Og³oszenie z dnia 2024-05-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT OSTROWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. I³¿ecka 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55

1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ostrowiecki.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba8664ea-1907-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00338261

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054685/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba8664ea-1907-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e Zamówienia jest bezp³atne.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami mo¿liwa jest tak¿e poprzez email:
przetargi@powiat.ostrowiecki.eu(niedotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto
podmiotu„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owo opisano w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja, (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków), pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci
sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o których mowa w ust. 10 (Rozdzia³ XII SWZ), oraz przekazywanie
informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ
i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do
przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W
zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania
konta„Wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez
formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 oraz art. 14 ust. 1-2 Rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych w skrócie RODO, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu
¦wiêtokrzyskim informuje:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, ul. I³¿ecka 37, 27-400
Ostrowiec ¦wiêtokrzyski, nr tel. (41) 247-63-55, e-mail: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu, którego reprezentantem jest Starosta
Ostrowiecki.
2) Funkcjê Inspektora Danych Osobowych wykonuje Administrator Bezpieczeñstwa Informacji, który reprezentuje Administratora w
kwestiach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych. Nr tel. IODO (41) 247-61-86, e-mail:
starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 RODO wy³±cznie w celu realizacji zadañ Starostwa Powiatowego okre¶lonych przepisami prawa, dotycz±cych zamówieñ publicznych.
4) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± udostêpniane osobom fizycznym lub podmiotom, które nie s± do tego uprawnione. Dane
osobowe mog± byæ udostêpnione tylko i wy³±cznie podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa
reguluj±cych ich dzia³alno¶æ. Przyk³adem takich podmiotów s± m. in. S±dy Powszechne, Prokuratura, Policja itp. Udostêpnienie
danych osobowych w takich przypadkach odbywa siê na pisemny wniosek.
5) Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych podmiotom zewnêtrznym bez wniosku mo¿e odbywaæ siê w zwi±zku ze sprawami
prowadzonymi w Starostwie Powiatowym, w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania.
6) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich tylko i wy³±cznie w celu realizacji interesu prawnego
uczestników postêpowania. Pod pojêciem pañstw trzecich rozumie siê wszystkie kraje, które nie s± pañstwami cz³onkowskimi Unii
Europejskiej.
7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji w celu przetwarzania danych tj. do czasu
niezbêdnego do zrealizowania Pani/Pana uprawnieñ. Wymieniony czas okre¶laj± przepisy prawa reguluj±ce prowadzenie danego
postêpowania b±d¼ przepisy o archiwizacji.
8) Wed³ug stanu prawnego na dzieñ 25 maja 2018 r. tj. na dzieñ rozpoczêcia stosowania ogólnego rozporz±dzenia o ochronie
danych osobowych RODO ma Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) wniesienia skargi odno¶nie nieprawid³owego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego,
d) usuniêcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych, uzyskania kopii danych osobowych.
9) Dzia³alno¶æ Starostwa Powiatowego jako jednostki organizacyjnej powiatu opiera siê na przepisach prawa reguluj±cych
prowadzenie poszczególnych postêpowañ oraz za³atwianie spraw, w zwi±zku z czym nie jest wymagana zgoda na przetwarzanie
danych osobowych.
10) Podanie niezbêdnych danych osobowych przez interesantów Starostwa jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania
danych osobowych niemo¿liwe bêdzie spe³nienie Pani/Pana uprawnieñ.
11) Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.I.272.1.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi
powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T” w tym:
- „Remont drogi powiatowej nr 1623T”,
- „Remont drogi powiatowej nr 1590T”.
1) Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje siê w nastêpuj±cych dokumentach, które stanowi± integraln±
czê¶æ SWZ, z uwzglêdnieniem najszerszego zakresu robót ujêtego
w którymkolwiek z tych dokumentów:
a) uproszczona dokumentacja projektowa (UDP)
- stanowi±ca Za³±czniki Nr 5.1 do 5.2 do ZWZ,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowi±ce Za³±czniki Nr 6.1 do 6.2 do
SWZ,
c) przedmiary robót - stanowi±ce Za³±czniki Nr 7.1 do 7.2 do SWZ,
d) wstêpna promesa - stanowi±ca Za³±cznik Nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót
budowlanych, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych do warto¶ci 300 000,00 z³ netto, tj.
369 000,00 z³ brutto.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w
Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej
lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z
podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o
tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y
wykonywane,
a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cych na budowie, odbudowie, rozbudowie,
przebudowie lud remoncie drogi o minimalnej warto¶ci 1 000 000,00 z³otych brutto (s³ownie: jeden milion z³otych, 00/100).
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych
za ¶wiadczenie us³ug oraz kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia, co
najmniej:
- 1 osob± – kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane,
a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. Wzór stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.
Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cych na budowie, odbudowie, rozbudowie, przebudowie lud
remoncie drogi o minimalnej warto¶ci 1 000 000,00 z³otych brutto (s³ownie: jeden milion z³otych, 00/100).
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug oraz kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ.
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci
in¿ynieryjnej drogowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest
zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ,
2) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy),
3) Dowód wniesienia wadium,
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Ustala siê wadium dla przedmiotu zamówienia
w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie z³: dwadzie¶cia tysiêcy 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu,
2) Gwarancjach bankowych,
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Ostrowcu
¦wiêtokrzyskim, Santander Bank Polska Spó³ka Akcyjna,
Nr rachunku: 26 1090 2040 0000 0001 4977 9513 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci
elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) Musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w
ustawie pzp,
2) Z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) Powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie,
4) Termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿
pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert),
5) W tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania,
6) Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Powiat Ostrowiecki,
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby
porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium
nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych
Za³±cznik Nr 9 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Inwestycja realizowana w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.