eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cierpice › ZAKUP ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA PROCOWNIKÓW DPS W WIELKIEJ NIESZAWCE



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401481-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Dom Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce:

ZAKUP ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA PROCOWNIKÓW DPS W WIELKIEJ NIESZAWCE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce, krajowy numer identyfikacyjny 87048461300000, Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 18, 87-165 Cierpice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 56 678 72 80
faks: 56 678 72 80
e-mail: jozefs.nieszawka.admgosp@op.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA PROCOWNIKÓW DPS W WIELKIEJ NIESZAWCE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

MASKA ANTYWIRUSOWA FFP3 Z ZAWORKIEM
ILOŚĆ - 899 SZTUK

KOMBINEZON OCHRONNY EN 14126
TYP 3/4/5/6 PRZECIW COVID-19
ILOŚĆ- 570 SZTUK

FARTUCH BARIEROWY
ILOŚĆ - 502 SZTUKI

OHRANIACZE NA BUTY EN 14126 PRZECIW COVID-19
ILOŚĆ-245 SZTUK

MASKA ANTYWIRUSOWA FFP3 Z ZAWORKIEM
ILOŚĆ - 1 SZTUKA`

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47788.70 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDICAMASK BEATA PIOTROWSKA
Email wykonawcy: sklep@medicamask.pl
Adres pocztowy: STARGADZKA 7
Kod pocztowy: 73-121
Miejscowość: MARIANOWO
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 58780.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 58780.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58780.10
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie poza ustawowym na podstawie 46c ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W związku z gwałtownie pogłębiającą się sytuacją pandemiczną, mającą cechy sytuacji kryzysowej, jak również ograniczoną dostępność towarów służących jej przeciwdziałaniu, zakup produktów wymienionych na fakturze (tj. środków mających na celu zabezpieczenie zdrowia i życia pracowników oraz mieszkańców DPS, przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się zakażeń, zapewnienie należytej czystości i higieny) dokonano:
z wyłączeniem stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.) na podstawie art. 46c Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.2020.1845 t.j.).
Do zamówień na usługi, dostawy lub roboty budowlane udzielanych w związku z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii na obszarze, na którym ogłoszono stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii, nie stosuje się przepisów o zamówieniach publicznych (…)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.