To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt pn.: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim - CKZiU nr 1 w Raciborzu, etap II” współfinansowany ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego
Numer ogłoszenia: 766078-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 324154654, 324152969
faks: 324154654
e-mail: jk@ckziu1.idsl.pl, zamowienia@ckziu1.idsl.pl
www: http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CKZiU1.KAK.260.4.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 6 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części: CZĘŚĆ 1 – PROJEKTOR, CZĘŚĆ 2 – PLOTER, CZĘŚĆ 3 – SKANER, CZĘŚĆ 4 – TELEWIZOR, CZĘŚĆ 5 – SPRZĘT BUDOWLANY, CZĘŚĆ 6 – ELEKTRONARZĘDZIA. 3.3 Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4 W ofercie w załączniku nr 3 do SIWZ – Zestawienie cen należy obligatoryjnie podać: a) nazwę producenta oferowanego urządzenia, b) oznaczenie identyfikacyjne określające oferowane urządzenie w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości (nr katalogowy lub model lub typ oferowanego urządzenia). 3.5 W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji wymaganych w pkt. 3.4, oferta jako nieodpowiadająca treści SIWZ zostanie odrzucona. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”- Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane, jako definicje standardu, a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn., że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nienoszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nieregenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. 3.7 Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 3.8 Koszty załadunku, transportu, rozładunku dostawy oraz montażu wyposażenia obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: PROJEKTOR
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1, w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Cena najkorzystniejszej oferty (16 799,34 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 1 przeznaczył: 11 400,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, iż została wyczerpana przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określona w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W związku z tym postępowanie zostaje unieważnione w części 1.
NAZWA: PLOTER
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 2, w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Cena najkorzystniejszej oferty (14 639,46 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył: 10 800,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, iż została wyczerpana przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określona w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W związku z tym postępowanie zostaje unieważnione w części 2.
NAZWA: SKANER
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 3, w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: W dniu 14.12.2020r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację ww. zadania. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 22.12.2020 r. do godz. 15:00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec czego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3.
NAZWA: TELEWIZOR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3087.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3839.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4056.54
Waluta: PLN
NAZWA: SPRZĘT BUDOWLANY
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 5, w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Cena najkorzystniejszej oferty (7 314,81 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył: 3 500,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, iż została wyczerpana przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określona w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
NAZWA: ELEKTRONARZĘDZIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54365.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 63988.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 63988.67
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Wymiana urządzeń istniejącego placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej nr 15 w Raciborzu
- Zakup i dostawa agregatu pompowego przewoźnego.
- Dostawy tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa oraz oleju jadalnego na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu
- 19/2025 Usługa całodobowego pogotowia wodno-kanalizacyjnego w zakresie instalacji wewnątrz obiektu Szpitala Rejonowego w Raciborzu
- Przewóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem, na XIV wyznaczonych trasach: dom - placówka oświatowa - dom.
- Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Rzemieślniczej 8 w Raciborzu".
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Zakup wyposażenia do pracowni weterynaryjnej
- Dostawa sprzętu TIK dla Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi w ramach Projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0211/24, pn. "Dobry start - wsparcie Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi"
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.