eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r. dla Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401099-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A.:

Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r. dla Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765894-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A., krajowy numer identyfikacyjny 39060498000000, Młyńska 4, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 76 746 27 70
faks: 76 746 27 60
e-mail: biuro@aquapark.com.pl
www: https://aquapark.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samorządowa Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r. dla Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r. dla Aquapark Polkowice – Regionalne Centrum Rekreacyjno – Rehabilitacyjne S.A.”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia znajdują się: - usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Aquapark Polkowice Regionalne Centrum Rekreacyjno–Rehabilitacyjne S.A. - usługi utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu w Aquapark Polkowice – Regionalne Centrum Rekreacyjno – Rehabilitacyjne S.A. w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r. 3.1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania w ramach zadania: 3.1.1. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Aquapark Polkowice Regionalne Centrum Rekreacyjno–Rehabilitacyjne S.A, należącym do Zamawiającego, zlokalizowanym w Polkowicach, ul. Młyńska 4, 59-100 Polkowice, zwanego w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia obiektem. 3.1.2. Usługi utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu. 3.2. Wykaz pomieszczeń i wielkość rejonów, na których ma być wykonywana usługa w przedziałach czasowych szczegółowo określa Załącznik nr 1 do umowy. 3.3. Wykonawca świadczy usługi objęte zamówieniem wykorzystując własny sprzęt i środki, przy użyciu własnej siły roboczej, a także własnych środków higienicznych, dezynfekujących, środków czystości i innych materiałów, maszyn, urządzeń i narzędzi, ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 3.4. Usługi objęte zamówieniem należy wykonywać zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 503998.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe „Jarexs” Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okólna 1A
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 598633.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 598633.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 598633.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.