To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-12
Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 764352-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 323 248 500
faks: 323 248 400
e-mail: sez@mikolow.eu
www: http://bip.mikolow.eu/?c=431
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/03/2020/UM
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów . (zgodnie z wykazem tras opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ) 2.Przewozy będą wykonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 3.Szacunkowa ilości dni nauki szkolnej przyjęta na potrzebę przeprowadzenia postępowania wynosi 191 dni. 4.Szacunkowa łączna liczba km w roku do przejechania 30560 km. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy zabieranie przed każdym wyjazdem opiekuna wyznaczonego przez szkołę w celu zabezpieczenia opieki nad przewożonymi uczniami. 6.Do zamówienia nie bierze się pod uwagę przebiegu pojazdów do miejsca świadczenia usługi. Ewentualne koszty z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie jednostkowej. 7.Usługi powinny być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 8.Pojazdy przeznaczone do wykonania umowy w roku zakończenia zlecenia, czyli w roku 2021 nie mogą być starsze niż 20 lat. 9.Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. 10.Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 (trzema) pojazdami – po jednym pojazdem dla każdej trasy. 11.W przypadku gdy wykonawca będzie realizował zamówienie większa ilością pojazdów należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu w celu zapewnienia przez Zamawiającego opiekunów do każdego pojazdu. 12.W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powstały zakłócenia w realizacji dowozu uczniów. 13.Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 30 minut. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkoły oraz w drodze powrotnej. 15.Osoba pełniąca funkcję opiekuna wyznaczona przez Zamawiającego będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku szkoły, opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu. 16.Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 18.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przebiegiem i długością tras. 19.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć każdorazowo do faktury oryginał Karty wykonywanych przewozów za rozliczony miesiąc według wzoru określonego w załączniku nr 1 do umowy. 20.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 368000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Grzegorz Trzeciok
Email wykonawcy: grzogorztrzeciok@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Piaseczna 4a/5
Kod pocztowy: 41-704
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 259148.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 281152.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Przebudowa dachu wraz z nadbudową budynku SP nr 7 w Mikołowie
- Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami na Centrum Przesiadkowym w Mikołowie - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych
- TRANSPORT ŻYWYCH OSOBNIKÓW KURAKÓW LEŚNYCH
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA NA ZAJĘCIA PRZEDSZKOLNE I SZKOLNE W LATACH 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2025/2026
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Sidzinie z terenu Sidziny wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.