eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400298-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Gmina Mikołów:

Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764352-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mikołów, krajowy numer identyfikacyjny 27625763000000, Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 248 500
faks: 323 248 400
e-mail: sez@mikolow.eu
www: http://bip.mikolow.eu/?c=431
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/03/2020/UM

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów . (zgodnie z wykazem tras opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ) 2.Przewozy będą wykonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 3.Szacunkowa ilości dni nauki szkolnej przyjęta na potrzebę przeprowadzenia postępowania wynosi 191 dni. 4.Szacunkowa łączna liczba km w roku do przejechania 30560 km. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy zabieranie przed każdym wyjazdem opiekuna wyznaczonego przez szkołę w celu zabezpieczenia opieki nad przewożonymi uczniami. 6.Do zamówienia nie bierze się pod uwagę przebiegu pojazdów do miejsca świadczenia usługi. Ewentualne koszty z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie jednostkowej. 7.Usługi powinny być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 8.Pojazdy przeznaczone do wykonania umowy w roku zakończenia zlecenia, czyli w roku 2021 nie mogą być starsze niż 20 lat. 9.Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. 10.Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 (trzema) pojazdami – po jednym pojazdem dla każdej trasy. 11.W przypadku gdy wykonawca będzie realizował zamówienie większa ilością pojazdów należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu w celu zapewnienia przez Zamawiającego opiekunów do każdego pojazdu. 12.W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powstały zakłócenia w realizacji dowozu uczniów. 13.Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 30 minut. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkoły oraz w drodze powrotnej. 15.Osoba pełniąca funkcję opiekuna wyznaczona przez Zamawiającego będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku szkoły, opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu. 16.Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 18.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przebiegiem i długością tras. 19.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć każdorazowo do faktury oryginał Karty wykonywanych przewozów za rozliczony miesiąc według wzoru określonego w załączniku nr 1 do umowy. 20.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 368000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Grzegorz Trzeciok
Email wykonawcy: grzogorztrzeciok@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Piaseczna 4a/5
Kod pocztowy: 41-704
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 281152.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 259148.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 281152.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.