Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-12
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 613695-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 25 640 78 03
faks: 25 640 78 85
e-mail: anna.wnukowska@siedlce.so.gov.pl
www: www.siedlce.so.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Zpn-261-4/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
CZĘŚĆ NR 1 - „Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń Sądu Okręgowego
w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, ul. 11-go Listopada 4 i ul. Kazimierzowskiej 31 oraz terenu zewnętrznego przy obiektach Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 16, ul. Sądowej 2, ul. B-pa Świrskiego 17 (kompleks trzech budynków stanowiących jeden obiekt), ul. B-pa Świrskiego 23 oraz przy ul. Kazimierzowskiej 31.CZĘŚĆ NR 2 – „Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3”.
Uwaga: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i w związku tym dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia i będzie podlegała odrębnej procedurze związanej z wyborem oferty.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia t.j. polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych wraz z terenem zewnętrznym. Zatrudnienie na umowę o pracę musi obejmować co najmniej okres realizacji przez te osoby niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia (w część nr 1 oraz w części nr 2) w terminie od dnia 01 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. (12 miesięcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz dla części nr 2 został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, ul. 11-go Listopada 4 i ul. Kazimierzowskiej 31 oraz terenu zewnętrznego przy obiektach Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 16, ul. Sądowej 2, ul. B-pa Świrskiego 17 (kompleks trzech budynków stanowiących jeden obiekt), ul. B-pa Świrskiego 23 oraz przy ul. Kazimierzowskiej 31.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 354060.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: 1. Borste System Sp. z o.o. 2. Borste Service Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Esperanto 14/1
Kod pocztowy: 01-049
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 213658.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 491213.39
Waluta: pln
NAZWA: Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 219600.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.U M.A.D SERVICE Mirosław Droń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jamielnik Kolonia 11A
Kod pocztowy: 21-450
Miejscowość: Stoczek Łukowski
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 168000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 289558.80
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Purzec (WPF 2021-2025)
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.