To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-12
Dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu: "Fachowcy z Brzeskiej ! - edycja 2".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, na realizację projektu „Fachowcy z Brzeskiej ! – edycja 2”.
Numer ogłoszenia: 761565-N-2020
Numer ogłoszenia: 540538913-N-2020 540539455-N-2020 540541978-N-2020 540544983-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 833 422 801
faks: 833 422 801
e-mail: zsz2bp@o2.pl
www: http://zsz2.dl.pl/
adres profilu nabywcy: https://zsz2bialapodlaska.bip.e-zeto.eu/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu: "Fachowcy z Brzeskiej ! - edycja 2".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSZ2.2911.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu
Szkół Zawodowych Nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu: „Fachowcy z Brzeskiej ! –
edycja 2”. 2. Zamówienie podzielono na cztery części: 1) Część 1 – Zestawy komputerowe i
pozostały sprzęt; 2) Część 2 – Materiały do zajęć. 3. Sprzęt, urządzenia i oprogramowanie
muszą spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie
realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy
unijnych na lata 2014-2020 w części „VI. Standard cyfrowy”. 4. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną
liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr: 1a (dla części 1), 1b (dla
części 2) do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Każdą
wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot
zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty
należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której
części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. –
oznacza, że dotyczy wszystkich części. 7. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji
jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) w części 1 - Zestawy
komputerowe i pozostały sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania
bez zastrzeżeń protokołu odbioru, wykonanego całego zakresu przedmiotu zamówienia;
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu
gwarancji. Wykonawca może zaproponować tylko jeden z dwóch okresów gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i
rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy. Zamawiający informuje, że okres gwarancji na przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert
w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam
zasadami. 2) w części 2 - Materiały do zajęć na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania
bez zastrzeżeń protokołu odbioru, wykonanego całego zakresu przedmiotu zamówienia. 8.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby
dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w
załączniku nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2) do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zestawy komputerowe i pozostały sprzęt
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w formularzu cenowym części 1 przetargu – Zestawy komputerowe i pozostały sprzęt, narzucił stawkę VAT 0% w kilku pozycjach przez co wprowadził w błąd Wykonawców poprzez nieuwzględnienie stawki VAT 0% we wszystkich wymaganych pozycjach, dlatego też postępowanie zostaje unieważnione.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Materiały do zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24825.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: M&P IMPORT-EKSPORT Piotr Andrusiuk
Email wykonawcy: andrusiukpiotr@op.pl
Adres pocztowy: ul. Terebelska 45a/96
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32435.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32435.10
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa wózka pod symulator USG
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na trzynaście części.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Przyrody PAN, realizowana w ramach projektu pt. Globalne reżimy wiatru w ekogeograficznych zasadach ewolucji
- Zakup i dostawa urządzeń i serwerów z oprogr. w ramach projektu "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach oraz jednostkach podległych"
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz jednostkach podległych - wdrożenie lokalnych rozwiązań cyberbezpieczeństwa w infrastrukturze IT.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.