eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla Nadleśnictwa Przysucha w roku 2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400064-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Nadleśnictwo Przysucha:

Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla Nadleśnictwa Przysucha w roku 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766569-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Przysucha, krajowy numer identyfikacyjny 67008080400000, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 0-48 6752071, 6752072
faks: 0-48 6752071, 6752072
e-mail: nadlesnictwo.przysucha@radom.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla Nadleśnictwa Przysucha w roku 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NN.270.1.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2021 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha, w zakresie opisanym w tabeli w SIWZ. Elementy umundurowania muszą być zgodne co do formy i wykonania z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz regulacjami obowiązującymi w PGL LP, w tym w szczególności z unormowaniami wymienionymi poniżej:  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466),  Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05,  Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212,  Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012,  Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.  Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). Tabelaryczny wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych znajduje się na poniższej stronie ORWLP Bedoń: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.XepB79XdiUk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja techniczno-technologiczna. Wykaz oraz treść aktualnych aktów prawnych w zakresie umundurowania, w tym dokumentację techniczno-technologiczną można znaleźć na stronach ORW LP w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno technologiczna#.XepCbdXdiUk http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych. W związku z brakiem aktualnej dokumentacji techniczno – technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów, elementy umundurowania w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy PZP. Wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych sortów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych w formularzu cenowym poszczególnych elementów (sortów) umundurowania, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie. Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. Artykuły wymienione w załączniku nr 3 do oferty dostarczane będą przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa Przysucha w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 14 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą towary analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedne ze wskazanych w SIWZ towarów (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towarów objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zamówienie. Kwota zamówień będących przedmiotem Opcji na jakie mogą zostać złożone zamówienia wynosi do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych towarów zawarte w kosztorysie ofertowym. Ilość dostaw zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednakże nie mniej niż 60 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 5 ust 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 18.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 135346.81 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata, Piotr Bałata, Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 168630.54

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 168630.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 168630.54
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.