eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskŚwiadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510399871-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.:

Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763786-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 023 6624278 w, 35
faks: 236 624 278
e-mail: zamowienia@pgk.plonsk.pl
www: www.pgk.plonsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 17/PN/RO/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej, w skład której wchodzą:
1)Bluzy dresowe na suwak z kapturem,
2)Spodnie ogrodniczki,
3)Spodnie typu standard,
4)Koszule flanelowe,
5)Bluzy robocze,
6)Koszulki typu t-shirt,
7)Fartuchy.
Wykazany asortyment stanowi odzież całoroczną.

Ilość kompletów niezbędnych do realizacji zamówienia oraz częstotliwość prania określa załącznik nr 2 do siwz.

2.Wynajem i serwis szaf na odzież czystą i brudną, w skład których wchodzą:
1)Szafki wrzutowe w ilości 7 sztuk,
2)Szafki ubraniowe, indywidualne dla każdego pracownika, zamykane na klucz w ilości 196 sztuk.
3.Pranie odzieży ocieplanej będącej własnością Zamawiającego, w skład której wchodzą:
1)Bezrękawniki,
2)Bluzy ocieplane typu szwedzkiego - z taśmą odblaskową,
3)Spodnie ocieplane typu ogrodniczki - z taśmą odblaskową,
Częstotliwość prania 1 raz w tygodniu, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.31.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 457618.53 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPUiH ARIS Bolesław Kazimierz Stępień
Email wykonawcy: aris@arisbhp.com
Adres pocztowy: ul. Jastrzębska 15
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 486222.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 477865.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1081930.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.