eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzcianneMontaż efektywnego energetycznie oświetlenie ulicznego w Gminie Trzcianne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399724-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Gmina Trzcianne:

Montaż efektywnego energetycznie oświetlenie ulicznego w Gminie Trzcianne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604122-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trzcianne, krajowy numer identyfikacyjny 54695700000000, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 738 50 56
faks: 85 738 50 56
e-mail: trzcianne@trzcianne.pl
www: www.trzcianne.pl

adres profilu nabywcy: www.trzcianne.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż efektywnego energetycznie oświetlenie ulicznego w Gminie Trzcianne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKOŚ.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzcianne w ramach zamówienia publicznego. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie modernizacji następujących elementów systemu oświetleniowego: - wymiana oświetlenia rtęciowego i sodowego na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED, - wymiana istniejących konstrukcji nośnych – wysięgniki, mocowania, haki, - wymiana istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń – przewody od granicy stron, skrzynki bezpiecznikowe, bezpieczniki, - montaż zegarów sterujących z możliwością zdalnego sterowania, - montaż układów redukcji mocy w oprawach. 2. Sporządzenie wymaganej dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 3. Wykonanie robót na podstawie sporządzonego projektu budowlano – wykonawczego. 4. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowości położone na terenie Gminy Trzcianne. 5. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na dwa następujące etapy: A. Faza przygotowawcza i dokumentacyjna obejmuje: 1) Sporządzenie wymaganej dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 2) Wszystkie dokumenty powinny być nagrane na płytę CD w formacie pdf oraz w wersji papierowej i przekazane Zamawiającemu w 3 egz. B. Faza wykonawcza obejmuje: 1. Wykonanie robót na podstawie sporządzonego projektu budowlano – wykonawczego. 2. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania. Do zadań Wykonawcy będzie należała realizacja następujących prac: - zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót odpowiedniemu organowi – dotyczy prac wykonywanych na podstawie zgłoszenia oraz decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane, - przewiduje się maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, sieci oświetleniowej, co jest zgodne z postulatem, o możliwie oszczędne skalkulowanie potrzeb inwestycyjnych. Zaleca się wymianę wskazanych opraw, wysięgników, przewodów zasilających od zabezpieczenia do oprawy na przewody w podwójnej izolacji, wymianę 100% zabezpieczeń dla sieci napowietrznej, - Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania robót do stanu pierwotnego i zapewnienia przejezdności dróg w czasie wykonywania prac. - wykonanie pomiarów i przeprowadzenie rozruchu urządzeń. - prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy. - zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu. - przestrzeganie warunków BHP prowadzenia robót. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania oraz parametry techniczno - użytkowe ujęte są w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Dokument ten stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.14.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 522331.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LUG Services Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gorzowska 11
Kod pocztowy: 65-127
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 598078.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 598078.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 651700.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.