eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1265C Świekatowo - Serock. Etap II - wykonanie ciągu pieszo - rowerowego na odcinku Małe Łąkie - Serock

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399460-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Powiat Świecki:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1265C Świekatowo - Serock. Etap II - wykonanie ciągu pieszo - rowerowego na odcinku Małe Łąkie - Serock

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest przeznaczone do współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.4 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600950-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Świecki, krajowy numer identyfikacyjny 92350978000000, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 56 83 100
faks: 52 56 83 102
e-mail: przetargi@csw.pl
www: pzd-swiecie.rbip.mojregion.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1265C Świekatowo - Serock. Etap II - wykonanie ciągu pieszo - rowerowego na odcinku Małe Łąkie - Serock

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZD 241/14/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi powiatowej nr 1265C poprzez budowę 2885mb ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Małe Łąkie – Serock od km 2+726 do km 5+611. 2. Zakres rzeczowy inwestycji budowy ciągu pieszo-rowerowego o długości 2885m obejmuje wykonanie: - robót przygotowawczych: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, zdjęcie warstwy urodzajnej, rozbiórka elementów dróg, ogrodów i przepustów, - robót ziemnych: wykonanie wykopów i nasypów, - podbudowy: wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej i odcinającej, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm), oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - robót wykończeniowych – umocnienie powierzchniowe skarp i rowów, ścinanie i uzupełnianie poboczy, - oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - elementów ulic: krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej i na ławie betonowej z oporem, obrzeży betonowych, - robót pozostałych/towarzyszących: ustawienie muru oporowego z elementów prefabrykowanych, ułożenie rur ochronnych - zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej, regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych wraz z robotami towarzyszącymi, przestawienie istniejących hydrantów, przestawienie i regulacja wysokościowa słupków oznaczeniowych i oznaczeniowo-pomiarowych. 3. Tam, gdzie na rysunkach, w SST, Kosztorysie ofertowym lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania, w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018.992 z późn. zm.). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą kosztorysu, SST i dokumentacji projektowej. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty realizowane będą na podstawie decyzji i uzgodnień stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 5. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: Kierownik budowy/Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). 6. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kosztorysowej. 7. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznał się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia. Wykonawca winien przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 9.1 Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9.2 Zamawiający określa wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: należy zawrzeć zapisy zgodne z postanowieniami zawartymi w § 10 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.62

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1420065.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo – Usługowa „KIC-TRANS” Piotr Różycki
Email wykonawcy: znachor12@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 4
Kod pocztowy: 86-140
Miejscowość: Drzycim
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 983531.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 983531.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1210638.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wykonawca na dzień składania ofert nie określił wartości ani procentowej części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcom. Nie wybrano ani nie wskazano nazw podwykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.