To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Zaprojektowanie i budowa mikro instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej w Gminie Górzyca w ramach projektu "Wykorzystanie mikro instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Górzyca" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Wykorzystanie mikroinstalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Górzyca.
Numer ogłoszenia: 765784-N-2020
Numer ogłoszenia: 540550052-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 957 591 211
faks: 957 836 507
e-mail: ug@gorzyca.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.gorzyca.bip.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie i budowa mikro instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej w Gminie Górzyca w ramach projektu "Wykorzystanie mikro instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Górzyca" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie zadania nastąpi w ramach procedury „zaprojektuj i wybuduj”. W tym celu należy wykonać dokumentację projektową obejmującą wykonanie dla każdego obiektu projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania wynikających z przepisów (jeśli będą wymagane): warunków, opinii, pozwoleń z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z dn. 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane). Dokumentacja projektowa sporządzona przez Wykonawcę powinna zawierać taki zakres wykonywanych robót, aby prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami możliwe było wykonanie poszczególnych prac budowlanych oraz zagwarantowanie ich prawidłowego i bezpiecznego działania i późniejszej eksploatacji. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zobowiązany jest do: zweryfikowania danych wyjściowych do projektowania, przedstawionych przez Zamawiającego, wykonania na własny koszt inwentaryzacji budynków oraz wszystkich badań i analiz oraz ekspertyz (jeśli będą konieczne) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, dokonania analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli PV wraz z sporządzeniem koncepcji projektowej celem przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji przed podjęciem prac projektowych. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą łącznie z protokołami, świadectwami, dopuszczeniami, atestami, informacją o udzielonej gwarancji, symulacji pracy instalacji fotowoltaicznych, instrukcji, schematów. Projekty powinny zawierać wpięcie instalacji modułów PV w istniejącą instalację elektroenergetyczną. Do prowadzenia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeśli będą wymagane prawem). Roboty budowlane obejmują swoim zakresem wykonanie instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy minimalnej 100,00 kW: 1) Oczyszczalnia ścieków w Górzycy, działka nr 638/1 obręb geodezyjny 1-Górzyca – 40,0 kW; 2) Oczyszczalnia ścieków w Czarnowie, działka nr 516/9, obręb geodezyjny 3-Czarnów – 20,0 kW; 3) Oczyszczalnia ścieków w Ługach Górzyckich, działka nr 41/53, obręb geodezyjny 1-Górzyca – 10,0 kW; 4) Urząd Gminy w Górzycy, działka nr 464/17, obręb geodezyjny 1-Górzyca – 8,0 kW; 5) Kompleks Sportowo -Rehabilitacyjny w Górzycy, działka nr 639/6, obręb geodezyjny 1 -Górzyca – 10,0 kW; 6) Gminny Ośrodek Kultury w Górzycy, działka nr 527/4 oraz 527/5, obręb geodezyjny 1-Górzyca – 12,0 kW. Wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich. Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne miały datę produkcji nie starszą niż 2020 rok. Zakres prac obejmuje: dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, w tym: inwerterów, paneli, optymalizatorów mocy, konstrukcji wsporczej do montażu paneli, etc. dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania, przyłączenie instalacji do wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych), przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej, kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji, opracowanie instrukcji obsługi instalacji i przeszkolenie osób eksploatujących instalację, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym przy czym koszty materiałów eksploatacyjnych podczas sprawowania serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca instalacji, przeglądy instalacji zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń przy czym niezależnie od tego wymagane są min. 2 przeglądy instalacji wykonane przez Wykonawcę, usunięcie ewentualnych awarii. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach bezpłatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym 48 godzin od momentu zgłoszenia. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do budowy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie montowane panele na danym obiekcie muszą być tego samego producenta. Wykonawca jest zobowiązany zastosować technologię, która umożliwi pozyskanie zaplanowanej mocy zainstalowanej z instalacji fotowoltaicznej. Szczegółowe parametry instalacji należy określić indywidualnie dla każdego obiektu na etapie wykonywania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do wyboru lokalizacji paneli uwzględniając ich parametry, usytuowanie (pochylenie, orientację), położenie geograficzne itp. Moduły / panele winny zostać zlokalizowane w miejscach zapewniających ich optymalną pracę. Należy stosować wyłącznie urządzenia, wyroby i materiały posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub świadectwo kwalifikacji jakości, względnie oznaczonych znakiem jakości lub znakiem bezpieczeństwa, wydanymi przez uprawnione jednostki kwalifikujące. Materiały i technologie stosowane do wykonania robót muszą odpowiadać zaleceniom i rozwiązaniom przyjętym w dokumentacji, spełniać postawione w niej wymagania techniczne, normowe i estetyczne, posiadać stosowne atesty, aprobaty, certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace muszą zostać wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, norm i instrukcji, w tym: ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość odbycia wizji lokalnej terenu budowy oraz jego otoczenia w celu określenia wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace, w tym: przygotowawcze, projektowe i budowlane. Przedsięwzięcie jest współfinasowane w ramach programu operacyjnego „Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020”, Oś Priorytetowa III „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.1 „Odnawialne źródła energii”. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 9 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.33.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy p.z.p. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wada uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowie oraz Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nieżywięciu
- Budowa żłobka w Czemiernikach
- Zakup 2 zestawów wyposażenia do prowadzenia kursu "Nowoczesne zintegrowane systemy fotowoltaiczne" w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Budowa bloku komunalnego przy ul. B. Joselewicza
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
- Zakup i montaż odnawialnych źródeł energii oraz realizację kompleksowych zadań termomodernizacyjnych budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Moszczenicy, w ramach programu EkoRemiza, edycja V".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.