To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz jednoczęściowych dynamicznych stabilizatorów kręgosłupa lędźwiowego wg asortymentów i ilości wyszczególnionych w dodatku nr. 2 do SIWZ. CPV- 33140000-3 materiały medyczne ; 33183100-7 Implanty ortopedyczne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 770175-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (085) 722 04 64
faks: (085) 722 04 64
e-mail: przetargi@szpitalsokolka.pl
www: www.szpitalsokolka.pl
adres profilu nabywcy: www.szpitalsokolka.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz jednoczęściowych dynamicznych stabilizatorów kręgosłupa lędźwiowego wg asortymentów i ilości wyszczególnionych w dodatku nr. 2 do SIWZ. CPV- 33140000-3 materiały medyczne ; 33183100-7 Implanty ortopedyczne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Znak sprawy: SPZOZ JU 2 / 2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz jednoczęściowych dynamicznych stabilizatorów kręgosłupa lędźwiowego wg asortymentów i ilości wyszczególnionych w dodatku nr. 2 do SIWZ. CPV- 33140000-3 materiały medyczne ; 33183100-7 Implanty ortopedyczne
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Grupa 1A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8095.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BoxMet Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piskorzów 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: Pieszyce
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9435.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9435.64
Waluta: PLN
NAZWA: Grupa 2A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12957.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medicavera Sp.zo.o. Dahlhausen Group
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Majowa 2
Kod pocztowy: 71-374
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21978.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21978.00
Waluta: PLN
NAZWA: Grupa 3A
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg unieważniono Art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP. Nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Grupa 4A
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg unieważniono Art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP. Nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Grupa 5A
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg unieważniono Art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP. Nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Grupa 6A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 115000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Pioneer Surgical Technology B.V Vorveste 7 3992DC Houten Holandia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pioneer Surgical Technology B.V Vorveste 7 3992DC Houten Holandia
Kod pocztowy:
Miejscowość: Pioneer Surgical Technology B.V Vorveste 7 3992DC Houten Holandia
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak (NL)
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 124200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 124200.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków PFRON.
- Dostawa specjalnego pojazdu typu UTV dla KP PSP Sokółka.
- Rozbudowa odcinka dróg powiatowych 1405B i 1420B na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
- Przebudowa ul. 1-ego Maja w Sokółce wraz z infrastrukturą techniczną - etap II
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





