eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmUbezpieczenie pojazdów mechanicznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399307-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.:

Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 082 5631461 do 63
faks: 825 630 450
e-mail: zamowienia@mpgkchelm.pl
www: www.mpgk.chelm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Przedsiębiorstwo Komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WR_30

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
w Chełmie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4) ubezpieczenie Zielona Karta.
5) bezskładkowe ubezpieczenie Assistance
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 1 do zaproszenia
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia
5. Prawo opcji
5.1. Przedstawiony w załączniku nr 1 i 1a przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez zamawiającego w sposób pewny, za wyjątkiem konieczności zmiany treści umowy, zgodnie z przewidzianymi w niej okolicznościami i warunkami wprowadzenia zmiany. Umowa będzie realizowana
w oparciu o składki i stawki jednostkowe za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe zaproponowane przez wykonawcę w ofercie.
5.2. Jednocześnie zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 20 000 zł. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, w następującym zakresie:
a) ubezpieczenia nowo nabywanych pojazdów w zakresie odpowiedzialności cywilnej, lub/i auto casco, lub/i następstw nieszczęśliwych wypadków, lub/i assistance,
b) zwiększenia sumy ubezpieczenia pojazdów w związku z ponowną ich wyceną bądź zmianą wyposażenia,
6. Cenę oferty należy obliczyć za 12 – miesięczny okres ubezpieczenia, rozpoczynające się w okresie zamówienia.
6.1. Cenę oferty za ubezpieczenie AUTO CASCO pojazdów mechanicznych należy naliczyć od podanej w załączniku Nr 1a sumy ubezpieczenia pojazdu zadeklarowanego do ubezpieczenia AUTO CASCO. Cena oferty i suma ubezpieczenia danego pojazdu wykazanego w załączniku Nr 1a będą podstawą wyliczania rocznej stawki taryfowej ubezpieczenia AC, w sposób określony w § 10 pkt 4 wzoru z Załącznika nr 3. Wobec obiektywnej zmienności w czasie wartości pojazdów, składka za ubezpieczenie danego pojazdu w zakresie AUTOCASCO zależna będzie od jego aktualnej wartości rynkowej na dzień wystawiania dokumentu ubezpieczeniowego i wyliczana będzie w sposób określony w §10 pkt 5 wzoru umowy (Załącznik nr 2).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 24
Kod pocztowy: 00-133
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 59476.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59476.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59476.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.